Poza fundal doppelherz.ro

Brand

queisser brand

BRAND-UL DOPPELHERZ ARE O LUNGĂ TRADIŢIE ȘI PORNEȘTE DIN PUTEREA CELOR DOUĂ INIMI


Mai mult decât atât, Doppelherz vă oferă o varietate de vitamine, minerale și ingrediente speciale de înaltă calitate, pentru o viață activă și sănătoasă.

 

ISTORIA MĂRCII DOPPELHERZ

1919

În acest an, chimistul german Josef Peter Hennes din Essen a dezvoltat rețeta originală a tonicului Doppelherz Energy Tonic bazat pe extracte din plante și alte ingrediente naturale. Hennes și-a denumit produsul "Doppelherz". Compania farmaceutică pe care a înființat-o a produs și vândut tonicul cu succes.

1950

Popularitatea tonicului a crescut datorită unor campanii intensive de promovare. Simbolul expresiv al brand-ului, constand din două inimi, a devenit, în scurt timp, un simbol pentru vitalitate, sănătate și starea de bine.
În anii '50, doamne casnice, îmbrăcate în culorile brand-ului - roșu și negru - promovau tonicul.

1982

Campania TV unică face istorie în 1982. Această campanie publicitară, lansată în anii '80, a căpătat statut de cult și încă este în memoria consumatorilor, chiar și în zilele noastre.

1998

Cutia cadou Doppelherz Tonikum și un spot special de Crăciun ajută tonicul Doppelherz să devină cel mai bine vândut produs pentru susținerea sănătății în timpul sezonului rece. Moș Crăciun personal ajută la eforturile de marketing depuse de companie și câștigă inimile consumatorilor în 1998 și 1999.

1999

O varietate mare de produse este lansată, printre care și o nouă campanie TV, în 1999. Motto-ul campaniei: "Pentru toți cei care "văd" lumea cu inima".

2000

Doppelherz nu este similar doar cu un tonic. Bazat pe motto-ul "Tot ce își dorește inima", Doppelherz investește în know-how, pentru a dezvolta noi produse. Doppelherz a devenit unul dintre brand-urile de bază în segmentele cu produse pe bază de usturoi, ginseng, vitamine, minerale și Omega-3, pe lângă tonicul Doppelherz, cu și fără alcool.

2001

Gama de produse se extinde prin adăugarea a noi produse în segmentul vitaminelor și mineralelor. Produsele noi sunt: Magneziu, Multivitamine, Calciu , B-complex, Acid folic, Fier + Vitamina C, L-Carntina + Magneziu, Siliciu, Hamei, Anghinare, Zinc+ Histidina etc.

2004-2005

Produse noi Doppelherz au fost dezvoltate și lansate cu succes pe piață.
Noi segmente au fost deschise cu Doppelherz capsule pentru Articulatii 600, Capsule pentru Articulatii 500, Aktiv-Meno trifoi rosu, Vizual aktiv+luteina, Ulei de somon 1000 mg, Doppelherz Gheara diavolului.

2006-prezent

Un întreg portofoliu de produse care răspunde necesității consumatorilor noștri a fost lansat și, în continuare, se urmărește lansarea de noi produse în linie cu tendințele actuale și cu ultimele studii din medicină.