Menu
Contact Favorite Caută
Regulament campanii promoționale 2021

REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE PE conturile de social media Doppelherz Romania în 2021

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIILOR. DURATA

  1. Organizatorul acestor campanii promotionale (numite in cele ce urmează “Campaniile”) este compania Queisser Pharma SRL, cu sediul in Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B, Numar de ordine la Reg. Com. J40/13477/2013, Cod Unic de Inregistrare 32420207, reprezentată de Teodora Caba, în calitate de administrator, denumita in cele ce urmeaza „Organizator”.
  2. Campaniile se vor derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campaniile sunt organizate si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiile se vor livra doar pe teritoriul Romaniei.
  3. Campaniile se vor desfasura la nivel nationalin intervalul 21  mai 2021 - 31 decembrie 2021, conform calendarului prezentat la art. 2.1. de mai jos. Fiecare concurs va dura o săptămână (adică 7 zile – conform calendarului anterior mentionat), iar extragerea se va realiza în a 8-a zi. Excepție face concursul din luna iunie 2021 ce are loc pe contul de Facebook DoppelherzRomania, care durează 10 zile (in perioada indicata la art. 2.1.), iar extragerea se va face in a 11-a zi.
  4. Campaniile sunt organizate pentru promovarea produselor marca Doppelherz (marca inregistrata apartinand Queisser Pharma SRL), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  5. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata Campaniilor, putand fi accesat si vizualizat pe pe pagina de Instagram Doppelherz Romania @doppelherz_romania (link in bio), pagina de Facebook DoppelherzRomania (https://www.facebook.com/DoppelherzRomania), precum și pe www.doppelherz.ro și www.sanatatelatineacasa.ro. Regulamentul poate fi solicitat si in scris, la adresa Organizatorului, cu indicarea modalitatii in care se doreste comunicarea Regulamentului sau prin telefon, la numarul 0213112120 (numar cu tarifare normala, in intervalul orar 09:00 – 16:00 de Luni pana Vineri pe toata perioada de desfasurare a Campaniilor, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase).
  6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
  7. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniilor sunt detaliate la Sectiunea 3 de mai jos.


SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE. CONDITIA DE PARTICIPARE

  1. La aceste Campanii poate participa orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, care a implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu pana la data de 19.05.2021 si care detine un cont activ de Instagram/Facebook. Angajatii organizatorului, ai distribuitorilor acestuia si ai altor companii implicate in Campanii, precum si rudele pana la gradul al II lea inclusiv ale acestora (copii/parinti, frati/surori, bunici/nepoti de gradul al doilea) sau sotul/sotia nu au drept de participare la Campanii.
  2. Participarea la Campanii implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE

  1. Pentru a participa la aceste Campanii, consumatorii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate in Sectiunea 2, trebuie sa urmeze pașii fiecărui concurs, după cum urmează:

LUNA MAI 2021 – CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 21 mai 2021, ora 09:00 si pana 27 mai 2021 ora 23:59.

  1. Follow  pagina instagram @doppelherz_romania
  2. Tag în comentarii la 2 prieteni (se acceptă mai multe comentarii, dar să fie tag-uiti prieteni diferiti)
  3. Spune-ne ce faci ca să te concentrezi mai bine atunci când ai o perioadă aglomerată?

LUNA IUNIE 2021 – CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE FACEBOOK DoppelherzRomania

PERIOADA DE DESFASURARE: 4 iunie 2021, ora 10:00 si pana 13 iunie 2021 ora 23:59.

  1. Like pagină Facebook DoppelherzRomânia
  2. Tag în comentarii la 3 prieteni care știi că apreciază produsele Doppelherz
  3. Lasă-ne un review pe pagină despre produsul Doppelherz care are grijă de sănătatea ta, folosind în comentariu și hashtag-ul  #Doppelherz100ani

LUNA IUNIE 2021 – CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 2 iunie 2021, ora 09:00 si pana 8 iunie 2021, ora 23:59.

  1. Follow pagina instagram @doppelherz_romania
  2. tag în comentarii la cati prieteni vrei, important e sa fie  taguiti in comentarii diferite
  3. Răspunde la întrebarea: care e activitatea preferata pe care o faci cu copilul tau, cu nepotii, finii sau cei mici din familia ta?

LUNA IULIE 2021 – CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 12 iulie 2021, ora 11:00 si pana 18 iunie 2021, ora 23:59.

  1. Follow pagina instagram @doppelherz_romania
  2. tag în comentarii la 3 prieteni, multiple comentarii, dar taguri diferite

LUNA AUGUST 2021 – CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 16 august 2021, ora 10:00 si pana 22 august, ora 23:59.

  1. Follow pagina instagram doppelherz_romania
  2. Tag în comentarii prietenilor din gasca de prieteni cu care iti petreci vacanta vara asta + Spune-ne unde pleci/ai fost in vacanta vara asta

LUNA SEPTEMBRIE 2021 - CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 20 septembrie 2021, ora 10:00 si pana 26 septembrie 2021 , ora 23:59.

  1. Follow pagina instagram @doppelherz_romania
  2. Tag în comentarii jumatătii tale
  3. Share in story a concursului

LUNA OCTOMBRIE 2021 - CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 25 octombrie 2021, ora 12:00 si pana 31 octombrie 2021, ora 23:59.

  1. Follow pagina instagram @doppelherz_romania
  2. Tag în comentariu la 3 prieteni care stii ca iubesc sa faca sport

LUNA NOIEMBRIE 2021 - CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 22 noiembrie 2021, ora 09:00 si pana 28 noiembrie 2021, ora 23:59.

  1. Follow pagina instagram @doppelherz_romania
  2. Tag 2 prieteni în comentarii + Spune-ne la ce vitamine si minerale apelezi in sezonul rece pt a-ti intari imunitatea?

LUNA DECEMBRIE 2021 – CONCURS DESFĂȘURAT PE PAGINA DE FACEBOOK @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 3 decembrie 2021, ora 10:00 si pana 9 decembrie 2021 , ora 23:59.

  1. Follow pagină Facebook DH Romania
  2. Tag în comentarii membrilor familiei tale pe care de abia astepti sa-i colinzi + Spune-ne ce cadou vrei sa-ti aduca Mos Craciun?

 

        2. Organizatorul Campaniilor nu isi asuma responsabilitatea:

  1. Pentru mesajele si datele incomplete, inexacte sau incorecte trimise
  2. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor Facebook de pe care au fost inscrise in Campanii bonurile fiscale;
  3. In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si realitate, respectiva participare se invalideaza, fara indeplinirea vreunei formalitati prealabile fata de participanti.

 

SECTIUNEA 4. PREMIILE

  1. In cadrul acestor Campanii se acorda următoarele premii:

LUNA MAI:

Concurs Instagram 3 castigatori:

  • 1 Premiu ce constă într-un set Cacharel cu ceas si esarfa. Valoare comercială a premiului: 391.62 ron fără tva
  • 1 Premiu format din 1 lenjerie de pat + 1 cutie 30+10 GRATUIT Doppelherz aktiv  Lecitină Forte 1200 - pachet aniversar Doppelherz 100 ani. Valoarea comercială a premiului: 72.12 ron fără tva
  • 1 Premiu format din 1 cos picnic personalizat Doppelherz + 5 cutii produse aniversare Doppelherz 100 ani(1 cutie Doppelherz aktiv Lecitina Forte 1200 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Magneziu 400+B1+B6+B12+Acid Folic 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv  Magneziu 500 DEPOT 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Omega 3-6-9 30+15 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Omega 1400 30+15 GRATUIT). Valoarea comercială a premiului: 166.83 ron fără tva

Valoarea comerciala totala a premiilor acordate în luna mai este de 630,57 ron fără tva.

LUNA IUNIE:

Concurs Facebook 101 castigatori- 101 premii:

101 de premii în 10 zile, adică 10 premii pe zi, astfel:

  • 9 premii/zi constând în coduri de reducere de 50% din valoarea comenzii la comenzi plasate pe www.sanatatelatineacasa.ro
  • 1 premiu/zi constând într-un voucher valoric de 300 de lei pentru cumpărături pe www.sanatatelatineacasa.ro
  • marele Premiu, pentru câștigarea căruia vor intra în concurs la finalul celor 10 zile toate comentariile: 1500 lei, sub forma a 3 vouchere în valoare de 500 lei fiecare pentru achiziționarea de produse pentru întreaga familie pe www.sanatatelatineacasa.ro (cele 3 vouchere vor fi oferite unei singure persoane). Voucherele vor fi nominale, utilizabile 1 singură dată și nu pot fi transmisibile.

Concurs Instagram 3 castigatori:

  • 1 Premiu format din 1 Colier Pandora + 1 arici de plus Doppelherz pentru copii. Valoarea comercială a premiului: 173,47 ron fără tva
  • 1 Premiu format din: 1 lenjerie pat + produse Doppelherz din gama copii (1 cutie Doppelherz aktiv Omega-3 capsule masticabile + 1 CaMgD3 pentru copii) + 1 arici. Valoarea comercială a premiului: 146, 16 ron fără tva
  • 1 Premiu format din 1 arici + produse DH copii (Omega 3 capsule masticabile + CaMgD3 pentru copii). Valoarea comercială a premiului: 91,54 ron fără tva

Valoarea comerciala totala a premiilor acordate în luna iunie este de: 411,17 ron fără tva

LUNA IULIE:

Concurs Instagram 3 castigatori:

  • 1 Premiu constând într-o brățară bratara Swarovsky. Valoarea comercială a premiului: 165,88 ron fără tva
  • 1 Premiu constând într-un set Cacharel cu pix si breloc roz. Valoarea comercială a premiului: 143,28 ron fără tva
  • 1 Premiu format din 9 pachete promo aniversare Doppelherz 100 ani: 1 cutie Doppelherz aktiv Lecitina Forte 1200 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Magneziu 400+B1+B6+B12+Acid Folic 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv  Magneziu 500 DEPOT 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Omega 3-6-9 30+15 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Omega 1400 30+15 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Calciu+D3 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv Cârcel STOP 30+10 GRATUIT/ 1 cutie Doppelherz aktiv A-Z DEPOT cu Luteină 30+10/ 1 cutie Doppelherz aktiv Calciu+Magneziu+Zinc+Seleniu 30+10 GRATUIT. Valoarea comercială a premiului: 190 ron fără tva

Valoarea comerciala totala a premiilor acordate în luna iulie este de: 499,16 ron

LUNA AUGUST:

Concurs Instagram 3 castigatori:

  • 1 Premiu constând în 1 set Christian Lacroix format din ceas și pix. Valoarea comercială a premiului: 405,95 ron fara tva
  • 1 Premiu constând în 1 cutie Doppelherz system Kollagen Beauty *30 flacoane + 1 cooler bag personalizat DH Kollagen Beauty. Valoarea comercială a premiului: 162,6 ron fără tva
  • 1 Premiu constând în 1 lenjerie pat. Valoarea comercială a premiului: 54,62 ron fără tva

Valoarea totală a premiilor acordate în luna august este de: 623,17 ron fără tva

LUNA SEPTEMBRIE:

Concurs Instagram 2 castigatori:

  • 2 PREMII ce constau fiecare în 1 set Cacharel format din esarfa + ceas. Valoarea comercială a premiului: 391,62 ron fără TVA.

Valoarea totală a premiilor acordate în luna septembrie 2021: 783,24 ron fără tva

LUNA OCTOMBRIE:

Concurs Instagram 3 castigatori:

  • 1 Premiu format din 1 cutie 10 flacoane Doppelherz system Kollagen 11.000 Plus + 1 colier Pandora. Valoarea comercială a premiului: 222,93 ron fără tva
  • 1 premiu format din 1 cutie 10 flacoane Doppelherz system Kollagen 11.000 Plus + 1 bratara Swarovsky. Valoarea comercială a premiului: 232,88 ron
  • 1 Premiu format din 1 cutie Doppelherz system Kollagen 11.000 Plus + 1 lenjerie pat. Valoarea comercială a premiului: 121,62 ron fără tva

Valoarea totală a premiilor acordate în luna octombrie 2021: 577.43,88 ron fără tva

LUNA NOIEMBRIE:

Concurs Instagram 3 castigatori:

  • 3  Premii formate fiecare din 1 umbrelă personalizată Doppelherz în formă de inimă + kit pentru imunitatea întregii familii constând în produse Doppelherz din gama pentru imunitate ( 1 flacon 15 comprimate efervescente Doppelherz aktiv Imunitate/ 1 cutie Doppelherz aktiv Immun Plus cu Echinacea/ 1 cutie Doppelherz aktiv Vitamina C 750 + Zinc DEPOT, 20 plicuri). Valoarea comercială a premiului: 82,96 ron fără tva.

Valoarea totală a premiilor acordate în luna octombrie 2021: 248,88 ron fără tva

LUNA DECEMBRIE:

Concurs Facebook 5 castigatori:

  • 3 Premii constând în 1 lenjerie pat. Valoarea comercială a premiului: 54,62 RON fără tva
  • 1 Premiu constând în 1 colier Pandora . Valoarea comercială a premiului: 155,93 ron fără tva
  • 1 Premiu constând în 1 bratara Swarovsky. Valoarea comercială a premiului: 165,88 ron fără tva

Valoarea totală a premiilor acordate în luna decembrie 2021: 376,43 ron fără tva

          2. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se pot acorda alte bunuri sau servicii in schimbul lor. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora. In cazul in care Organizatorul nu poate valida drept castigator nici un alt potential castigator, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate.

 

SECTIUNEA 5. EXTRAGEREA, ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

  1. Premiile se acorda prin tragere la sorti, realizata cu ajutorul unor softuri special concepute pentru realizarea extragerilor.
  2. Pentru fiecare premiu se va extrage în prima fază câștigătorii, urmând să se extragă și pentru fiecare premiu 3 rezerve. Ordinea în care vor fi câștigate premiile este ordinea în care ele au fost anunțate. Așadar, primul extras va câștiga primul premiu anunțat, cel de-al doilea extras va câștiga al doilea premiu s.a.m.d. Din cele 3 rezerve se vor alege câștigătorii dacă câștigătorii de drept ai premiilor nu vor putea fi contactați sau refuză premiul.
  3. Extragerea rezervelor se va face in aceeasi ordine ca si potentialii castigatori. Tragerile la sorti se vor desfasura utilizand un program specializat de extragere aleatorie, un program computerizat specializat de extragere aleatorie.
  4. Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va reverifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
  5. Pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta a tuturor conditiilor de inscriere mentionate in Regulament.
  6. Potentialul castigator al unui premiu va fi contactat de catre reprezentantii Organizatorului prin mesaj pe Instagram/ Facebook pentru a comunica datele personale necesare livrararii premiului (nume complet, adresa completa, numar de telefon si adresa de e-mail pentru contact). Cu aceasta ocazie va fi instiintat despre desemnarea sa ca potential castigator al unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului. Neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential castigator, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale necesare livrarii premiului duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea rezervelor in ordinea extragerii acestora. In masura in care potentialii castigatori indeplinesc toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acestia vor fi validati si vor intra in posesia premiului.
  7. In cazul in care un potential castigator nu raspunde mesajului primit in 24 de ore, conform art. 5.5 de mai sus acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art. 5.2 de mai sus. Odata contactat, potentialul castigator va trebui sa comunice toate datele necesare validarii. Un castigator nu poate ceda, unei alte persoane, drepturile asupra premiului castigat.
  8. Imposibilitatea contactarii unui potential castigator in termenul si conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea si/sau refuzul acestuia de a comunica Organizatorului datele sale personale necesare livrarii premiului si declararii de catre organizator a premiului acordat in Declaratia 205 care se depune in anul urmator desfasurarii concursului, precum si celelalte informatii solicitate, pana la data limita mentionata in Regulament, atrage pierderea de catre acesta a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui acelei persoane premiul, urmand a se apela la rezervele extrase conform art. 5.2 de mai sus, in ordinea extragerii acestora.
  9. In momentul livrarii premiului de catre curier, castigatorul va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului. Organizatorul va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.
  10. Premiile vor fi transmise de catre Organizator prin serviciul de curierat in termen de 5 (cinci) zile de la data comunicarii datelor personale si validarii premiului.
  11. Daca, indiferent de motiv, premiul nu va putea fi livrat in urma a doua incercari succesive de livrare, desemnarea castigatorului respectiv va fi invalidata, iar Organizatorul va apela la rezervele extrase conform art. 5.2 de mai sus, in ordinea extragerii acestora.

 

SECTIUNEA 6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

  1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniilor, prelucreaza datele personale ale Participantilor, in conformitate cu prevederile legale nationale aplicabile si ale Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Participantii la concurs au, potrivit acestor dispozitii legale, calitatea de persoane vizate;
  2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii/expedierii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de promotii (in cazul premiilor impozabile).
  3. Organizatorul prezentului concurs garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor participantilor inscrisi, care au cel putin urmatoarele drepturi in legatura cu datele lor cu caracter personal:
  •            Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces);4. In cadrul Campaniilor, se vor colecta de la participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
    • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete;
    • Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere);
    • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii);
    • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor);
    • Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie);
    • Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului);
    • Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere).

       4. In cadrul Campaniilor, se vor colecta de la participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  1. nume;
  2. prenume;
  3. numar de telefon mobil sau fix - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati;
  4. detalii despre comanda plasată
  5. Codul numeric personal - va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
  6. Adresa postala - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati.

    5. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanii vor fi prelucrate in vederea:

  • organizarii si desfasurarii fiecarei Campanii;
  • desemnarii si validarii castigatorilor;
  • anuntarii si publicarii castigatorilor conform art. 7 de mai jos;
  • atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului;

   6. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului acordat prin acceptarea prezentului Regulament si/ sau al interesului legitim;

   7. Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniilor de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare;

    8. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 30 de zile de la incheierea fiecarei Campanii, dupa care vor fi sterse/distruse; pana la momentul stergerii/distrugerii, aceste date nu vor fi utilizate.

     9. Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata premiului.

   10. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand eventualilor Imputerniciti si/sau Subimputernicitilor obligatii similare.

    11. In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata fiecărei Campanii, urmatoarele drepturi: (i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia; (ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

    12. In situatia in care Organizatorul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse;

     13. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanii, in acord cu riscurile reprezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special de posibila distrugere, pierdere, modificare, divulgare neautorizata sau acces neautorizat;

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORILOR PREMIILOR

  1. Castigatorii validati precum si premiile castigate in cadrul Campaniilor vor fi anuntati public, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Lista castigatorilor va fi publicata pe https://www.facebook.com/DoppelherzRomania și pe https://www.instagram.com/doppelherz_romania.
  2. Participanții la concurs declara in mod expres ca datele lor cu caracter personal (nume, prenume, pseudonim. nume pagina facebook) sa fie utilizate de catre Organizator cu prilejul acestei publicari.

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

  1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
  2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea oricărei Campanii, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanii existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

  1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanii, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
  2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniilor se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: Queisser Pharma SRL, cu adresa str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B, Bucuresti. Dupa data publicarii listei castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campaniqi, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.
  3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniilor.

SECTIUNEA 10. DIVERSE

  1. Prin participarea la Campanii, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
  2. Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul Agentiei, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu Campaniile urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
  3. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigatori a contributiei de asigurari sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre Castigatori pentru premiile castigate de acestia, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiilor impozabile) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniilor se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor legale ale legii 227/2015 Codului Fiscal. In conditiile in care premiul oferit castigatorilor are o valoare sub 600 lei, atunci acest castig urmeaza sa fie neimpozabil, in conformitate cu prevederile Legii 227/ 2015 privind codul fiscal.
  4. Campaniile pot inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua oricare dintre Campanii, dupa anuntarea prealabila a publicului.