Menu
Contact Favorite Caută
Regulament concurs BACK 2 SCHOOL 2022

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE “Back 2 School“

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA

    1. Organizatorul acestei campanii promotionale (numita in cele ce urmeaza „Campania”) este societatea Queisser Pharma SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sectorul 1, Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 89-97, Corp B, Etaj 1, Numar de ordine la Reg. Com. J40/13477/2013, Cod Unic de Inregistrare 32420207, denumita in cele ce urmeaza „Organizator”.
    2. Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiile se vor livra doar pe teritoriul Romaniei.
    3. Campania se va desfasura la nivel national, in perioada 7 septembrie 2022, incepand cu orele 10:00 - 18 septembrie 2022, pana la orele 23:59.
    4. Campania este organizata pentru promovarea produselor marca Doppelherz din portofoliul Queisser Pharma SRL, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
    5. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata Campaniei, putand fi accesat si vizualizat pe pagina de Facebook Doppelherz Romania https://www.facebook.com/DoppelherzRomania/, precum si pe pagina de Instagram Doppelherz Romania https://www.instagram.com/doppelherz_romania/ . Regulamentul poate fi solicitat si in scris, la adresa Organizatorului, cu indicarea modalitatii in care se doreste comunicarea Regulamentului, sau prin telefon, la numarul 0213112120 (numar cu tarifare normala, in intervalul orar 09:00 – 16:00 de Luni pana Vineri pe toata perioada de desfasurare a Campaniei, cu exceptia zilelor nelucratoare legale).
    6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
    7. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la Sectiunea 3 de mai jos.


SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. CONDITII DE PARTICIPARE

    1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, care a implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu pana la data de 7  septembrie 2022 si care detine un cont activ de Facebook/Instagram. Angajatii Organizatorului, ai distribuitorilor acestuia si ai altor companii implicate in Campanie, precum si rudele pana la gradul al II lea inclusiv ale acestora (copii/parinti, frati/surori, bunici/nepoti de gradul al doilea) sau sotul/sotia nu au drept de participare la Campanie.
    2. Vor fi in mod automat inscrisi in Campanie (in sensul dipozitiilor art 3.4. de mai jos) toti participantii care au finalizat testul de cunoastere a brandului Doppelherz si a produselor Doppelherz comercializate de catre Queisser Pharma SRL mentionat la art. 3.2. de mai jos, indiferent de numarul de raspunsuri corecte furnizate.
    3. Fiecare participant se va putea inscrie in Campanie o singura data, cu unul dintre conturile sale personale de Facebook sau Instagram (oricare dintre acestea). Pentru stricta clarificare, este interzisa inscrierea in campanie cu ambele conturi personale ale participantului, Facebook si Instagram, sau cu mai multe conturi de Facebook sau Instagram apartinand aceluiasi participant. Nerespectarea prezentei interdictii va avea ca efect excluderea din Campanie.
    4. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.
    5. In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si realitate, respectiva participare se invalideaza, fara indeplinirea vreunei formalitati prealabile fata de participanti.

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

    1. Pentru a participa la Campanie, consumatorii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate in Sectiunea 2 de mai sus trebuie sa acceseze, de pe conturile personale de Facebook/Instagram, pagina de concurs (landing page) disponibila  pe paginile Facebook Doppelherz Romania https://www.facebook.com/DoppelherzRomania/ si Instagram Doppelherz Romania https://www.instagram.com/doppelherz_romania/.
    2. Prin intermediul paginilor de concurs mentionate la paragraful anterior, participantii vor fi supusi unui test de cunoastere a brandului Doppelherz si a produselor Doppelherz comercializate de catre Queisser Pharma SRL. Testul consta intr-un set de 10 intrebari tip grila prestabilite de catre organizator, fiecare intrebare avand cate 3 variante prestabilite de raspuns, dintre care doar unul este corect. Alegerea raspunsului considerat de catre participant ca fiind cel corect se va realiza prin selectarea electronica a acestuia (click pe bifa din dreptul raspunsului respectiv). Neselectarea niciunui raspuns nu va permite trecerea la intrebarea urmatoare. De asemenea, nefurnizarea de raspunsuri la toate cele 10 intrebari echivaleaza cu neinscrierea in Campanie, conform art. 2.2. de mai sus.
    3. Finalizarea intregului set de 10 intrebari va fi urmata de alocarea automata a unui punctaj, care va evidentia numarul de raspunsuri corecte. Punctajul va fi afisat in mod automat la finalizarea testului.
    4. De asemenea, finalizarea intregului set de 10 intrebari va avea urmatoarele efecte: Indiferent de numarul de raspunsuri corecte, participantul va fi inscris in mod automat in tragerea la sorti pentru premiile de la art. 4.1. de mai jos.
    5. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor Facebook/Instagram de pe care s-a realizat participarea la Campanie.

 

SECTIUNEA 4. PREMIILE

    1. In cadrul acestei Campanii se acorda in total 3 premii, astfel:
  • O tableta Tableta Huawei MediaPad M5 lite, Octa-Core, 10.1", 4GB RAM, 64GB

Valoarea comerciala a premiului este de 1 259.00ron,inclusiv TVA

  • Un Ghiozdan echipat cu rechizite UltraLight Plus

Valoarea comerciala a premiului este de 410,01 ron lei,inclusiv TVA

  • 3 seturi formate din o cutie cu 12 creioane colorate personalizate Doppelherz + 1 Doppelherz aktiv Memovit, 30 capsule + 1 Doppelherz system Omega-3 Family Sirop + 1 Doppelherz aktiv Omega-3 + Vitaminele A,D,E,C pentru copii

Valoarea comerciala a fiecarui premiu/set este de 110.18 lei,inclusiv TVA

Valoarea comerciala totala a premiilor acordate este de 1779.19 lei,inclusiv TVA.

 

    1. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se pot acorda alte bunuri sau servicii in schimbul lor. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora. In cazul in care Organizatorul nu poate valida drept castigator nici un alt potential castigator, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate.

 

SECTIUNEA 5. EXTRAGEREA, ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

    1. Premiile se acorda prin tragere la sorti, realizata in data de 19 septembrie 2022, in intervalul orar 09:00 - 12:00.
    2. Tragerile la sorti se vor desfasura autilizand un program specializat de extragere aleatorie, respectiv www.random.org , un program computerizat specializat de extragere aleatorie
    3. Pentru fiecare premiu se vor extrage in prima faza castigatorii, iar ulterior cate o rezerva. Extragerea rezervelor se va face in aceeasi ordine ca si potentialii castigatori.
    4. Ordinea in care vor fi castigate premiile este ordinea in care ele au fost anuntate. Asadar, primul extras va castiga primul premiu anuntat, cel de-al doilea extras va castiga al doilea premiu s.a.m.d.
    5. Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va reverifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
    6. Pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta a tuturor conditiilor de inscriere mentionate in Regulament.
    7. Potentialul castigator al unui premiu va fi contactat de catre reprezentantii Organizatorului prin mesaj pe Instagram/ Facebook pentru a comunica datele personale necesare livrararii premiului (nume complet, adresa completa, numar de telefon si adresa de e-mail pentru contact). Cu aceasta ocazie va fi instiintat despre desemnarea sa ca potential castigator al unui premiu, conditiile si procedura pe care aceasta o are de urmat pentru a fi validat final si a intra in posesia premiului. Neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential castigator, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale necesare livrarii premiului duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea rezervelor in ordinea extragerii acestora. In masura in care potentialii castigatori indeplinesc toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acestia vor fi validati si vor intra in posesia premiului.
    8. In cazul in care un potential castigator nu raspunde mesajului primit in 24 de ore, conform art. 5.7 de mai sus acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art. 5.3 de mai sus. Odata contactat, potentialul castigator va trebui sa comunice toate datele necesare validarii. Un castigator nu poate ceda, unei alte persoane, drepturile asupra premiului castigat.
    9. Imposibilitatea contactarii unui potential castigator in termenul si conditiile stabilite in prezentul Regulament, omisiunea si/sau refuzul acestuia de a comunica Organizatorului datele sale personale necesare livrarii premiului si declararii de catre organizator a premiului acordat in Declaratia 205 care se depune in anul urmator desfasurarii concursului, precum si celelalte informatii solicitate, pana la data limita mentionata in Regulament, atrage pierderea de catre acesta a dreptului de a mai intra in posesia premiului, fara nici o compensare din partea Organizatorului. Aparitia vreuneia din aceste situatii da dreptul Organizatorului de a nu mai atribui acelei persoane premiul, urmand a se apela la rezervele extrase conform art. 5.3 de mai sus, in ordinea extragerii acestora.
    10. In momentul livrarii premiului de catre curier, castigatorul va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului. Organizatorul va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.
    11. Premiile vor fi transmise de catre Organizator prin serviciul de curierat in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data comunicarii datelor personale si validarii premiului.
    12. Daca, indiferent de motiv, premiul nu va putea fi livrat in urma a doua incercari succesive de livrare, desemnarea castigatorului respectiv va fi invalidata, iar Organizatorul va apela la rezervele extrase conform art. 5.3 de mai sus, in ordinea extragerii acestora.

 

SECTIUNEA 6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

    1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniilor, prelucreaza datele personale ale Participantilor, in conformitate cu prevederile legale nationale aplicabile si ale Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Participantii la concurs au, potrivit acestor dispozitii legale, calitatea de persoane vizate;
    2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii/expedierii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de promotii (in cazul premiilor impozabile).
    3. Organizatorul prezentului concurs garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor participantilor inscrisi, care au cel putin urmatoarele drepturi in legatura cu datele lor cu caracter personal:
      1. Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces);
      2. Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete;
      3. Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere);
      4. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii);
      5. Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor);
      6. Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie);
      7. Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului);
      8. Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere).
    4. In cadrul Campaniilor, se vor colecta de la participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
      1. nume;
      2. prenume;
      3. numar de telefon mobil sau fix - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati;
      4. adresa de e-mail;
      5. Codul numeric personal - va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
      6. Adresa postala - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati.
    5. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanii vor fi prelucrate in vederea:
      1. organizarii si desfasurarii fiecarei Campanii;
      2. desemnarii si validarii castigatorilor;
      3. anuntarii si publicarii castigatorilor conform art. 7 de mai jos;
      4. atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului;
    6. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului acordat prin acceptarea prezentului Regulament si/ sau al interesului legitim;
    7. Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniilor de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare;
    8. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 30 de zile de la incheierea fiecarei Campanii, dupa care vor fi sterse/distruse; pana la momentul stergerii/distrugerii, aceste date nu vor fi utilizate;
    9. Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata premiului.
    10. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand eventualilor Imputerniciti si/sau Subimputernicitilor obligatii similare.
    11. In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata fiecarei Campanii, urmatoarele drepturi: (i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia; (ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
    12. In situatia in care Organizatorul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse;
    13. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanii, in acord cu riscurile reprezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special de posibila distrugere, pierdere, modificare, divulgare neautorizata sau acces neautorizat;

 

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORILOR PREMIILOR

    1. Castigatorii validati precum si premiile castigate in cadrul Campaniilor vor fi anuntati public in data de 19  septembrie 2022, incepand cu orele 15:00, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Lista castigatorilor va fi publicata pe https://www.facebook.com/DoppelherzRomania si pe https://www.instagram.com/doppelherz_romania.
    2. Participantii la concurs declara in mod expres ca datele lor cu caracter personal (nume, prenume, pseudonim. nume pagina facebook) sa fie utilizate de catre Organizator cu prilejul acestei publicari.

 

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

    1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
    2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea oricarei Campanii, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanii existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

    1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanii, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
    2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniilor se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: Queisser Pharma SRL, cu adresa in Bucuresti, Sectorul 1, Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 89-97, Corp B, Etaj 1. Dupa data publicarii listei castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campanie, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.
    3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniilor.

 

SECTIUNEA 10. DIVERSE

    1. Prin participarea la Campanii, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
    2. Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul Agentiei, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu Campaniile urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
    3. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigatori a contributiei de asigurari sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre Castigatori pentru premiile castigate de acestia, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiilor impozabile) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniilor se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor legale ale legii 227/2015 Codului Fiscal. In conditiile in care premiul oferit castigatorilor are o valoare sub 600 lei, atunci acest castig urmeaza sa fie neimpozabil, in conformitate cu prevederile Legii 227/ 2015 privind codul fiscal.
    4. Campaniile pot inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua oricare dintre Campanii, dupa anuntarea prealabila a publicului.