Menu
Contact Favorite Caută

Doppelherz system Vitamina C 750+Zinc DEPOT DIRECT

Sistem imunitar imbatabil Dietary supplement
Adaugă la Produse Favorite
Doppelherz system Vitamina C 750+Zinc DEPOT DIRECT
  • Susține funcția normală a sistemului imunitar, atunci când există o nevoie crescută de Vitamina C, cu doar 1 plic / zi.
  • Vitamina C și Zincul contribuie la întărirea sistemului imunitar
  • Cu gust de portocală
Disponibil în farmacii sau prin comenzi on-line.
Disponibil în farmacii sau prin comenzi on-line.
Adaugă la Produse Favorite

Doppelherz system Vitamina C 750+Zinc DEPOT DIRECT - Ce face diferența?

Produsul are o formă farmaceutică modernă, respectiv pulbere orală formată din microgranule cu gust plăcut de fructe, care favorizează o absorbție ușoară a nutrienților. Este ușor de utilizat, poate fi consumat oricând și nu necesită apă sau alt lichid. Este convenabil, în mod special, persoanelor care nu agreează utilizarea comprimatelor.

Un proces special de fabricație a făcut posibilă realizarea pulberii alcătuite din microgranule care conțin Vitamina C, sub formă de „depozit”.

Organismul beneficiază în mod direct de 750 mg Vitamina C, care este pusă la dispoziția sa, pentru a fi consumată pe parcursul mai multor ore.

 

De ce trebuie eliberată Vitamina C pe o perioadă mai lungă de timp?

Această formulare permite organismului să utilizeze mai bine Vitamina C. În cazul în care o cantitate prea mare de Vitamina C este oferită organismului deodată, acesta utlizează cât îi este necesar, iar restul se elimină. Practic, în acest fel, o mare parte se pierde.

Însă, punerea la dispoziția organismului a unor porții mai mici, face ca acesta să beneficieze exact de cantitatea necesară de Vitamina C și pentru o perioadă mai lungă de timp.

Cât de des ar trebui să fie furnizată Vitamina C organismului?

Un sistem imunitar puternic joacă un rol important în apărarea organismului nostru. Acestea depind de un aport adecvat de Vitamina C, zi de zi.

Datorită solubilității în apă a Vitaminei C, organismul nostru nu o poate păstra cantități mari. Prin urmare, Vitamina C trebuie să fie ingerată cu alimente în mod constant și pe tot parcursul zilei.

Deoarece Vitamina C este foarte sensibilă, chiar și stocarea și gătirea alimentelor poate duce la pierderi semnificative. Fructele sunt deseori decojite înainte de consum, dar cea mai mare parte a Vitaminei C chiar acolo se găsește.

Care sunt funcțiile Zincului în organism?

Zincul contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar și la protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ. Împreună cu Fierul, Zincul este unul dintre cele mai abundente oligoelemente din corpul uman. Zincul controlează activitatea a peste 200 de enzime în organism, contribuie la sinteza normală de ADN și la sinteza normală a proteinelor. În plus, dezvoltarea normală a anticorpilor este legată de un aport suficient de Zinc.

750 mg Vitamina C plus Zinc - pentru a sprijini sistemul imunitar

Nevoia de micronutrienți poate crește, în special în perioadele de stres puternic. Pe lângă funcția lor de apărare, Zincul și Vitamina C ajută la protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ.

Cu un singur plic de Doppelherz® system Vitamina C 750 Depot Direct poți contribui la funcționarea normală a sistemului imunitar.

Ce alimente conțin vitamina C?

Acidul ascorbic, cunoscut și ca Vitamina C, se găsește în cantități suficiente în fructe și legume și mai puțin în cereale, carne sau produse lactate. Deoarece Vitamina C poate fi păstrată în organism doar pentru o perioadă scurtă de timp, este important aportul constant și adecvat din alimente. Mulți consideră că portocalele și lămâile sunt principalele alimente care conțin Vitamina C, dar nu este chiar așa. Deși sunt alimente cu un conținut ridicat de Vitamina C, ele nu sunt cele mai bogate. O portocală conține, în medie, între 50 și 100 mg Vitamina C la 100 g, iar lămâile conțin aproximativ 53 mg de Vitamina C, la 100 g. Adevărate “bombe” de Vitamina C sunt, mai degrabă, fructele exotice, care sunt mai puțin obișnuite în alimentația curentă decât citricele menționate.

100 g de cireșe acerola conțin, de exemplu, până la 1700 mg de Vitamina C! Sunt predominante în America Centrală și de Sud, dar în Europa sunt mai puțin cunoscute și consumate. Se pot consuma fructele crude sau sub formă de suc. Fructele crude sunt destul de greu de consumat în zona de pe Glob unde ne aflăm noi, deoarece sunt foarte sensibile și nu ar rezista pe durata transportului.

Măceșele sunt, de asemenea, fructe foarte bogate în Vitamina C și mult mai accesibile. Conțin aproximativ 1250 mg vitamină la 100 g fruct.

Și coacăzele negre se remarcă printr-un conținut bogat în Vitamina C. Pot conține până la 180 mg vitamină la 100 g de fructe și sunt ușor de savurat sub formă de suc.

Legumele sunt și ele interesante atunci când vine vorba despre aportul de Vitamina C.

Astfel, kale, varza de Bruxelles sau broccoli conțin până la de două ori mai multă Vitamina C decât citricele. De exemplu, kale are aproximativ 100 mg de Vitamina C în 100 g produs. Cu toate acestea, deoarece majoritatea legumelor sunt preparate și expuse temperaturilor ridicate, conținutul de Vitamina C poate fi redus.

Prepararea alimentelor care conțin Vitamina C

În general, Vitamina C este foarte sensibilă la căldură și lumină și, de asemenea, sensibilă la oxigen. Aceasta înseamnă că utilizarea temperaturilor excesive în timpul pregătirii duc la scăderea conținutului de Vitamina C.

Pregătirea corectă este importantă dacă doriți să mâncați alimente bogate în Vitamina C și să-i mențineți calitățile și proprietățile.

Fructele, precum citricele sau legumele, precum ardeii, se consumă cel mai bine crude, astfel încât să se piardă cât mai puțin din acidul ascorbic valoros.

Atunci când pregătiți legume precum kale, varză de Bruxelles sau broccoli, sunt recomandate cele mai scurte perioade de gătit. Cel mai indicat este să preparați legumele la abur, pentru a păstra cât mai multă vitamină. Legumele, precum broccoli sau kale își pierd până la 50% din conținutul de Vitamina C prin gătire.

Fructele și legumele proaspete trebuie consumate cât mai repede - spanacul proaspăt, de exemplu, pierde până la 50% din conținutul său de Vitamina C printr-o singură zi de depozitare necorespunzătoare.

Compoziție & Recomandări
per Doză zilnică (= 1 Plic):
Nutrient Cantitate
Vitamina C 750 mg
Zinc 5 mg
Recomandare pentru utilizare:

Se recomandă a se consuma conținutul unui plic pe zi. Pulberea orală formată din microgranule se pune direct pe limbă, se lasă să se topească încet și se înghite. Nu este nevoie de lichid! Plicul se deschide în direcția săgeții.

Atenționări:

A nu se depăși doza recomandată pentru consumul zilnic.

Suplimentele alimentare nu pot fi utilizate pentru înlocuirea unui regim alimentar variat și echilibrat și a unui mod de viață sănătos.

A nu se lăsa la îndemâna și la vederea copiilor mici.

A nu se utiliza la copiii sub 12 ani.

Nu este recomandat persoanelor cu funcția renală afectată.

A se păstra la temperaturi ce nu depășesc 25°C, în ambalajul original.

Consumul excesiv poate avea efect laxativ.

Ingrediente:

1 plic pulbere orală comține: Acid L-ascorbic (Vitamina C); sorbitol (agent de încărcare); ulei de palmier total hidrogenat; xilitol (agent de încărcare); acid citric (agent acidifiant); arome; carboximetilceluloză sodică (agent de îngroșare); carbonat de calciu (corector de aciditate); oxid de zinc; trigliceride cu lanț mediu; săruri de magneziu ale acizilor grași (agenți antiaglomeranți); sucraloză (îndulcitor).