1. doppelherz.ro
  2. REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN LUNILE APRILIE 2024 – MAI 2024

REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN LUNILE APRILIE 2024 – MAI 2024

REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN LUNILE APRILIE 2024 – MAI 2024 PE CONTURILE DE RETELE SOCIALE TIKTOK, FACEBOOK SI INSTAGRAM ALE BRANDULUI DOPPELHERZ, OSA SI PRODUSULUI OSA GEL GINGIVAL SI ALE MAGAZINULUI ONLINE

SECTIUNEA 1. INFORMATII GENERALE

  1. Organizatorul acestor Campanii promotionale (denumite in cele ce urmeaza „Campaniile”) este societatea Queisser Pharma S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B, Numar de ordine la Reg. Com. J40/13477/2013, Cod Unic de Inregistrare 32420207, denumita in cele ce urmeaza „Organizator”.
  2. Campaniile se vor derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campaniile sunt organizate si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiile se vor livra doar pe teritoriul Romaniei.
  3. Campaniile se vor desfasura in intervalul  Aprilie 2024 – Mai 2024 si vor avea durate diferite de derulare, conform calendarului prezentat la Sectiunea 3 de mai jos.
  4. Campaniile sunt organizate pentru promovarea brandurilor Doppelherz si Osa si a produsului Osa Gel Gingival din portofoliul Organizatorului, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  5. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata Campaniilor, putand fi accesat si vizualizat pe website-urile www.doppelherz.ro si https://osa-gel.ro/ si www.sanatatelatineacasa.ro . Regulamentul poate fi solicitat si prin email transmis Organizatorului la adresa [email protected] sau prin cerere scrisa transmisa pe adresa postala a Organizatorului, precum si prin telefon, la numarul 0213112120 (numar cu tarifare normala, in intervalul orar 09:00 – 16:00, de Luni pana Vineri, pe toata perioada de desfasurare a Campaniilor, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase), cu indicarea modalitatii in care se doreste comunicarea Regulamentului.
  6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
  7. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la Sectiunile 2 si 3 de mai jos.


SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. CONDITII DE PARTICIPARE

  1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana (i) cu domiciliul in Romania, (ii) care a implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu pana la data inceperii campaniei pentru care se face inscrierea si (iii) care detine un cont activ de Facebook, TikTok si/sau Instagram, in functie de campania pentru care se face inscrierea. Nu sunt eligibile conturile de brand-uri sau profiluri despre care Beneficiarul are suspiciunea rezonabila ca au fost create exclusiv pentru inscrierea in concursuri. Angajatii Organizatorului, ai companiilor afiliate, precum si ai altor companii implicate in Campanii, precum si rudele pana la gradul al II lea inclusiv ale acestora (copii/parinti, frati/surori, bunici/nepoti de gradul al doilea) sau sotul/sotia nu au drept de participare la Campanii.
  2. Participarea la Campanii implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI

 

  1. Pentru inscrierea la oricare dintre Campanii, participantii care indeplinesc conditiile mentionate in Sectiunea 2 trebuie sa urmeze pasii aplicabili campaniei alese, dupa cum urmeaza:

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE TIKTOK @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 25 Aprilie 2024, incepand de la ora 09.00 si pana pe 7 Mai 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

MECANISMUL CAMPANIEI:

Pana la inceperea Campaniei, Organizatorul va posta pe pagina de TikTok @DoppelHerz_Romania un material video de prezentare a concursului si a premiilor care vor fi acordate castigatorilor acestuia.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa urmeze urmatoarea procedura:

  1. Sa eticheteze in comentariile la video-ul concursului cel putin doi prieteni
  2. Sa dea Follow paginii de de TikTok @DoppelHerz_Romania
  3. Sa dea Like la postarea Organizatorului cu video-ul concursului.

Vor participa la extragerea castigatorilor doar participantii inscrisi care au respectat mecanismul de mai sus.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE FACEBOOK @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 24 Aprilie 2024, incepand de la ora 09.00 si pana pe 7 Mai 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

MECANISMUL CAMPANIEI:

Pana la inceperea Campaniei, Organizatorul va „ascunde” cateva oua de Paste printre produsele prezentate pe website-ul sau www.doppelherz.ro. Astfel, in imaginea de pe site a produselor selectate va fi inclus si cate un ou de Paste. Misiunea principala a participantilor este de a gasi toate aceste oua de Paste si de a scrie numarul corect in comentarii la postarea de concurs.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa urmeze urmatoarea procedura:

  1. Sa dea Follow paginii de Facebook @doppelherz_romania
  2. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Facebook @doppelherz_romania
  3. Sa eticheteze in comentariile la postarea de concurs cel putin doi prieteni
  4. Sa scrie in comentarii la postarea de concurs numarul corect al oualor de Paste „ascunse” printre produsele prezentate pe website-ul sau www.doppelherz.ro

Vor participa la extragerea castigatorilor doar participantii inscrisi care au respectat mecanismul de mai sus si care au indicat numarul corect de oua de Paste care se regasesc ascunse printre produsele de pe www.doppelherz.ro. Raspunsul corect va fi comunicat de catre Organizator pe reteaua de socializare dupa inchiderea campaniei, anterior extragerii castigatorilor.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 24 Aprilie 2024, incepand de la ora 09.00 si pana pe 7 Mai 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

MECANISMUL CAMPANIEI:

Pana la inceperea Campaniei, Organizatorul va publica pe pagina sa de Instagram @DoppelHerz_Romania mai multe postari care contin imaginea unor iepurasi (🐰). Misiunea principala a participantilor este de a gasi si de a salva toate postarile care ascund iepurasi (🐰) si de a scrie numarul corect de astfel de postari in comentarii la postarea de concurs.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa urmeze urmatoarea procedura:

  1. Sa dea Follow paginii de Instagram @doppelherz_romania
  2. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Instagram @doppelherz_romania
  3. Sa gaseasca si sa salveze toate postarile Organizatorului de pe pagina de Instagram @doppelherz_romania care ascund iepurasi (🐰)
  4. Sa scrie in comentarii la postarea de concurs numarul corect de postari ale Organizatorului care contin iepurasi (🐰)
  5. Sa eticheteze in comentariile la postarea de concurs cel putin doi prieteni

Vor participa la extragerea castigatorilor doar participantii inscrisi care au respectat mecanismul de mai sus si care au indicat numarul corect de postari ale Organizatorului de pe pagina de Instagram @doppelherz_romania care ascund iepurasi (🐰). Raspunsul corect va fi comunicat de catre Organizator pe reteaua de socializare dupa inchiderea campaniei, anterior extragerii castigatorilor.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINILE FACEBOOK SI INSTAGRAM @SANATATELATINEACASA

PERIOADA DE DESFASURARE: 29 Aprilie 2024, incepand de la ora 09.00 si pana pe 06 Mai 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 07 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

Campania va fi derulata in paralel pe conturile de retele sociale Facebook si Instagram @sanatatelatineacasa.

Pana la inceperea Campaniei, Organizatorul va posta pe fiecare dintre cele doua retele sociale cate o prezentare a concursului si a premiilor care vor fi acordate castigatorilor.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa urmeze urmatoarea procedura:

  1. Pentru inscrierea la campania derulata pe pagina de Facebook:
    1. Sa dea Follow paginii de Facebook @sanatatelatineacasa
    2. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Facebook @sanatatelatineacasa
    3. Sa scrie in comentarii la postarea de concurs ce cadou de Paste i-ar face fericiti pe cei dragi, alegand unul dintre premiile inscrise in concurs
  1. Pentru inscrierea la campania derulata pe pagina de Instagram:
    1. Sa dea Follow paginii de Instagram @sanatatelatineacasa
    2. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Instagram @sanatatelatineacasa
    3. Sa scrie in comentarii la postarea de concurs ce cadou de Paste i-ar face fericiti pe cei dragi, alegand unul dintre premiile inscrise in concurs

Este permisa inscrierea aceluiasi participant atat in campania derulata pe pagina de Facebook (@sanatatelatineacasa), cat si in campania derulata pe pagina de Instagram (@sanatatelatineacasa), cu conditia ca procedura de inscriere sa fie parcursa corect si complet pentru fiecare inscriere in parte.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINILE FACEBOOK SI INSTAGRAM @OSAGELGINGIVAL

PERIOADA DE DESFASURARE: 25 Aprilie 2024, incepand de la ora 09.00 si pana pe 7 Mai 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

Campania va fi derulata in paralel pe conturile de retele sociale Facebook (https://www.facebook.com/osagelgingival) si Instagram (https://www.instagram.com/osagelgingival/) ale brandului Osa si produsului Osa Gel administrate de Organizator.

Pentru a se inscrie in campanie, participantii trebuie sa urmeze urmatoarea procedura:

Pentru inscrierea la campania derulata pe pagina de Facebook:

  1. Organizatorul va crea o postare de concurs prin care participantii vor fi invitati sa indice care sunt ingredientele naturale continute de produsul Osa Gel Gingival. Participantii vor trebui:
    1. Sa dea Follow paginii de Facebook @osagelgingival
    2. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Facebook @osagelgingival
    3. Sa raspunda corect in comentarii la postarea de concurs la intrebarea: Cate ingrediente naturale conține Osa Gel Gingival si care sunt acestea?”
    4. Sa eticheteze un prieten in comentariile la postarea de concurs

 

Pentru inscrierea la campania derulata pe pagina de Instagram:

Organizatorul va crea o postare de concurs prin care participantii vor fi invitati sa posteze un story public cu jucaria de dentitie preferata a bebelusului lor. Participantii vor trebui:

    1. Sa dea Follow paginii de Instagram @osagelgingival
    2. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Instagram @osagelgingival
    3. Sa posteze un story public cu jucaria de dentitie preferata a micutului lor
    4. Sa eticheteze (tag) pagina de Instagram @osagelgingival in story-ul postat

Este permisa inscrierea aceluiasi participant atat in campania derulata pe pagina de Facebook (@osagelgingival), cat si in campania derulata pe pagina de Instagram (@osagelgingival), cu conditia ca procedura de inscriere sa fie parcursa corect si complet pentru fiecare inscriere in parte.

  1. Organizatorul Campaniilor va descalifica participantii care se inscriu in Campanii cu postari care nu respecta cerintele stabilite, au natura ofensatoare, obscena, sau transmit mesaje injurioase.
  2. Organizatorul Campaniilor nu isi asuma responsabilitatea:
  3. Pentru inscrierile realizate dupa terminarea perioadei Campaniilor sau efectuate in alt mod decat utilizand paginile de concurs (TikTok, Facebook si Instagram) sau cu nerespectarea conditiilor de inscriere aplicabile campaniei pentru care se face inscrierea.
  4. Pentru pierderile sau intarzierile (inclusiv de sincronizare a datelor) aparute cu prilejul inscrierii in Campanie, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor de social media inscrise in Campanii.

 

SECTIUNEA 4. PREMIILE

  1. In cadrul acestor Campanii vor fi acordate urmatoarele  premii:

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE TIKTOK @DOPPELHERZ_ROMANIA

Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

  • 1 x Bicicleta fitness Fittronic 100B - in valoare de 342.85 Lei fara TVA
  • 5 x cosuri cu produse Doppelherz, fiecare fiind format din: 1 x Doppelherz Kollagen Beauty Plus 10 flacoane, 1 x Doppelherz Iritacolin, 1 x Doppelherz Omega 1400, 1 x Magneziu 400 efervescent, 1 x Lecitina + Gingko, 1 x Calciu + D3.

Valoarea fiecarui cos este de 189.56 Lei fara TVA

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul acestei campanii este de  1290.65 Lei fara TVA.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE FACEBOOK @DOPPELHERZ_ROMANIA

Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

  • 1 x bratara fitness Samsung Galaxy Fit 3 - in valoare de 252,09 Lei fara TVA
  • 5 x pachete cadou cu produse Doppelherz, fiind fiecare format din - 1 x Doppelherz Kollagen Beauty Plus 10 flacoane, 1 x Doppelherz Iritacolin, 1 x Doppelherz Omega 1400, 1 x Magneziu 400 efervescent, 1 x Lecitina + Gingko, 1 x Calciu + D3.

Valoarea fiecarui pachet este de 189.56 Lei fara TVA

 Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul acestei campanii este de 1199.89 Lei fara TVA.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

  • 1x storcator de fructe cu presare la rece Latkon - in valoare de 321.41 Lei fara TVA
  • 5x pachete cu produse Doppelherz, fiind fiecare format din - 1 x Doppelherz Kollagen Beauty Plus 10 flacoane, 1 x Doppelherz Iritacolin, 1 x Doppelherz Omega 1400, 1 x Magneziu 400 efervescent, 1 x Lecitina + Gingko, 1 x Calciu + D3.

Valoarea fiecarui pachet este de 189.56 Lei fara TVA

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul acestei campanii este de 1269.21 Lei fara TVA.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINILE FACEBOOK SI INSTAGRAM @SANATATELATINEACASA

Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 07 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

In total vor fi desemnati 14 castigatori, respectiv 7 castigatori pentru campania desfasurata pe reteaua sociala Facebook si 7 castigatori pentru campania desfasurata pe reteaua sociala Instagram.

In total vor fi acordate 14 premii, respectiv cate 7 premii pentru castigatorii fiecareia dintre cele doua campanii anterior mentionate. Cele 7 premii acordate similar fiecareia dintre cele doua grupe de castigatori vor consta in:

  • 1 x Periuta de dinti electrica Oral-B iO5 - in valoare de 387,31 Lei fara tva
  • 3 x vouchere de cumparaturi in magazinul online www.sanatatelatineacasa.ro - in valoare de 250 de lei fiecare
  • 3 x pachete cu produse de pe sanatatelatineacasa.ro, format fiecare din: 1 x Doppelherz Kollagen Beauty Plus 10 flacoane, 1 x Alpecin Grey Attack, 1 x Vagisan Unguent Protector, 1 x Plantur 39 Tonic, 1 x Renofix

Valoarea fiecarui pachet este de 265.60 Lei fara TVA

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul acestei Campaniei este de 3868.22 lei si reprezinta valoarea insumata a tuturor celor 14 premii, impartite in doua seturi compuse fiecare din produsele mentionate mai sus, cate un set pentru castigatorii fiecareia dintre cele doua campanii: Facebook si Instagram.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINILE FACEBOOK SI INSTAGRAM @OSAGELGINGIVAL

Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 9 Mai 2024, prin intermediul www.random.org.

In total vor fi desemnati 14 castigatori, respectiv 7 castigatori pentru campania desfasurata pe reteaua sociala Facebook si 7 castigatori pentru campania desfasurata pe reteaua sociala Instagram.

In total vor fi acordate 14 premii, respectiv cate 7 premii pentru castigatorii fiecareia dintre cele doua campanii anterior mentionate. Cele 7 premii acordate similar fiecareia dintre cele doua grupe de castigatori vor consta in:

  • 1 x Lampa de veghe portabila in forma de iepuras - in valoare de 74,79 Lei fara tva
  • 1 x Iepuras de plus in ou (Bunny Plush In Egg, Maileg), 27 cm - in valoare de 126,05 Lei fara tva
  • 5 x pachete formate fiecare din: 3 x Osa gel, 1 x prosop plus personalizat Osa

Valoarea fiecarui pachet este de 109.08 Lei fara TVA

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul acestei Campaniei este de 1492.48 lei si reprezinta valoarea insumata a tuturor celor 14 premii, impartite in doua seturi compuse fiecare din produsele mentionate mai sus, cate un set pentru castigatorii fiecareia dintre cele doua campanii: Facebook si Instagram.

 

  1. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se pot acorda alte bunuri sau servicii in schimbul lor. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora. In situatia in care, din motive obiective, nu se va putea valida drept castigator niciun alt Participant (ex. rezervele nu intrunesc conditiile privind inscrierea/participarea), atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate. De asemenea, nu se vor acorda mai multe premii decat numarul de participanti inscrisi.

 

SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

  1. Premiile se acorda prin tragere la sorti, realizata cu ajutorul un program informatic specializat de extragere aleatorie, respectiv www.random.org.
  2. Pentru fiecare premiu se vor extrage in prima faza castigatorii, iar ulterior cate 2 rezerve. Ordinea in care vor fi castigate premiile este ordinea in care ele au fost anuntate. In situatia in care castigatorii de drept ai premiilor nu vor fi validati, nu vor putea fi contactati sau refuza premiile, acestea vor fi acordate rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase.
  3. Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va reverifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
  4. Pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta a conditiilor de inscriere mentionate in Regulament.
  5. Castigatorii premiilor vor fi anuntati pe paginile de concurs: TikTok, Instagram, Facebook, dupa caz. De asemenea, castigatorii vor primi primi in mod individual din partea Organizatorului o instiintare cu privire la faptul ca au fost desemnati castigatori, sub forma de comentariu la postarea castigatoare. Castigatorul va avea la dispozitie un termen de 24 de ore din momentul primirii instiintarii din partea Organizatorului pentru contactarea acestuia prin mesaj privat pe aceeasi retea sociala, in vederea furnizarii unui numar de telefon de contact. Ulterior, castigatorul va fi contactat telefonic de catre Organizator, solicitandu-i-se datele personale necesare livrararii premiului (nume complet, adresa completa). Odata contactat, castigatorul va trebui sa comunice toate datele necesare validarii sale.
  6. Imposibilitatea contactarii castigatorului dupa 3 incercari consecutive, neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament, refuzul de a primi premiul sau refuzul manifestat expres si neechivoc de a comunica datele personale necesare livrarii premiului si declararii de catre organizator a premiului catre institutiile abilitate ale statului, in conditiile legii, precum si celelalte informatii solicitate, duce la invalidarea respectivului castigator si la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea rezervelor in ordinea extragerii acestora.
  7. In masura in care castigatorii indeplinesc toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acestia vor fi validati si vor intra in posesia premiilor.
  8. In momentul livrarii premiului de catre curier, castigatorul va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului. Organizatorul va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.
  9. Premiile vor fi transmise de catre Organizator prin serviciul de curierat in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data comunicarii datelor personale si validarii premiului.
  10. Daca, indiferent de motiv, premiul nu va putea fi livrat in urma a doua incercari succesive de livrare, desemnarea castigatorului respectiv va fi invalidata, iar Organizatorul va apela la rezervele extrase conform art. 5.2. de mai sus, in ordinea extragerii acestora.

 

SECTIUNEA 6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

  1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniilor, prelucreaza datele personale ale Participantilor, in conformitate cu prevederile legale nationale aplicabile si ale Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Participantii la Campanii au, potrivit acestor dispozitii legale, calitatea de persoane vizate.
  2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii/expedierii premiului si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de concursuri si campanii (in cazul premiilor impozabile).
  3. Organizatorul prezentelor Campanii garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor inscrisi, care au cel putin urmatoarele drepturi in legatura cu datele lor cu caracter personal:
    • Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces);
    • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete;
    • Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere);
    • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii);
    • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor);
    • Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie);
    • Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului);
    • Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere).
  4. In cadrul Campaniilor, se vor colecta de la Participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
    • nume;
    • prenume;
    • numar de telefon mobil sau fix - va fi solicitat doar pentru livrarea premiilor, si doar Participantilor castigatori validati;
    • adresa de e-mail;
    • Codul numeric personal - va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
    • Adresa postala - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar Participantilor castigatori validati.
  5. Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanii vor fi prelucrate in vederea:
  • organizarii si desfasurarii Campaniilor;
  • desemnarii si validarii castigatorilor;
  • anuntarii si publicarii castigatorilor conform art. 5.5 de mai sus;
  • atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului.

         6. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului acordat prin acceptarea prezentului Regulament si/ sau al interesului legitim.

        7. Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniilor de catre Operator vor fi dezvaluite imputernicitilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia                in vigoare.

       8. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 30 de zile de la incheierea Campaniilor, dupa care vor fi sterse/distruse; pana la momentul stergerii/distrugerii, aceste date                  nu vor fi utilizate.

       9. Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a              avut loc plata impozitului din premii, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata premiului.

       10. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand eventualilor Imputerniciti si/sau Subimputernicitilor                        obligatii similare.

       11. In situatia in care Organizatorul primeste date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse.

       12. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand Participantilor la Campanii, in                        acord cu riscurile reprezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special de posibila distrugere, pierdere, modificare, divulgare neautorizata sau acces neautorizat.

 

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORILOR PREMIILOR

  1. Castigatorii validati precum si premiile castigate in cadrul Campaniilor vor fi anuntati public, in modalitatea prevazuta la art. 5.5, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata.
  2. Participantii la Campanii declara in mod expres ca datele lor cu caracter personal (nume, prenume, pseudonim, nume pagina instagram) sa fie utilizate de catre Organizator cu prilejul acestei publicari.

 

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

  1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
  2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea oricareia dintre Campanii, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanii existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

  1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanii, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
  2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniilor se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B. Dupa data publicarii listei castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campanii, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.
  3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniilor.

 

SECTIUNEA 10. DIVERSE

  1. Prin participarea la Campanii, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
  2. Informatiile pe care Participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu Campaniile urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
  3. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigatori a obligatiilor fiscale datorate pentru premiile castigate de acestia, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiilor impozabile) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniilor se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor legii 227/2015 Codului Fiscal. In conditiile in care premiul oferit castigatorilor are o valoare sub 600 lei, atunci acest castig urmeaza sa fie neimpozabil, in conformitate cu prevederile Legii 227/ 2015 privind Codul Fiscal.
  4. Oricare dintre Campanii poate inceta inainte de termen in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.