Menu
Contact Favorite Caută
Produse
Căutare rapidă
  • Caracteristici
  • Formă farmaceutică
Filter
Caracteristici
alte ingrediente
Formă farmaceutică
Vitamine și Minerale
Sănătatea Ochilor (4 Produse)
Doppelherz aktiv Omega-3 1400 mg
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Omega-3 1400 mg
  • Concentrație mare de DHA (190 mg) și EPA (285 mg), care contribuie la funcția normală a inimii 
  • Sprijină organismul pentru reducerea trigliceridelor și a colesterolului ”rău” (LDL)
  • Cu 20 mg de Vitamina E pentru protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ
Doppelherz aktiv Picaturi pentru Ochi
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Picaturi pentru Ochi
  • Formează un film de protecție hidratant pe suprafața ochiului
  • Potrivit pentru inserarea și îndepărtarea mai ușoară a lentilelor de contact
  • Potrivit pentru utilizarea frecventă, chiar de mai multe ori pe zi
  • Hidratează, protejează și stabilizează filmul lacrimal
Doppelherz aktiv Vizual Extra
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Vizual Extra
  • Contine 15 mg Luteina, 1000 µg Zeaxantina si Extract de Coacaze
  • Vitamina A si Zinc pentru imbunatatirea vederii - pentru zi si noapte
  • Doar o capsula pe zi
Doppelherz aktiv Vizual Total
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Vizual Total
  • Vitamine selectionate + Oligoelemente pentru sanatatea ochilor
  • Vitamina A si Zinc pentru mentinerea vederii normale
  • Cu 12 mg Luteina si 535 µg 1 mg Zeaxantina
Sănătatea Ochilor

Sănătatea Ochilor e cea mai importantă!

Vrei să-ți păstrezi vederea bună? Ai grijă de ochii tăi. Sănătatea ochilor este deosebit de importantă, iar lipsa ei amintește de grija pe care trebuie să le-o purtam în fiecare zi. Petrecem prea multe ore în fața unui monitor, la volan ori în fața televizorului, evităm să facem consultații la medicul oftalmolog și amânăm purtarea ochelarilor de vedere. Toate acestea contribuie la o slăbirea vederii. 

Suplimente alimentare pentru sănătatea ochilor

În jurul vârstei de 40 de ani capacitatea vederii începe să scadă, însa putem susține sănătatea ochilor și a vederii prin menținerea unui stil de viață corect. O dietă echilibrată împreună cu adoptarea unor obiceiuri sănătoase, cum ar fi vizita la oftalmolog, purtarea ochelarilor de soare împotriva radiației UV, și renunțarea la fumat sunt metode sigure pentru menținerea sănătății vederii.

Însa ce este o dietă echilibrată pentru sănătatea ochilor? 
Specialiștii români și germani în nutriție și dietă recomandă 5 porții de fructe și legume zilnic pentru asigurarea aportului necesar de vitamine, minerale și oligoelemente esențiale pentru menținerea sănătății. Pentru sănătatea ochilor următoarele vitamine și minerale sunt importante: Vitamina A contribuie, împreună cu Vitamina B2, la menținerea normală a vederii. Mineralele Zinc, Seleniu și Cupru, împreună cu Vitaminele C și E protejează componentele celulare împotriva stresului oxidativ. 

Nutrienți pentru sănătatea ochilor:

Vitamina A Susține sănătatea ochilor și a vederii normale
Vitamina C Antioxidant împotriva radicalilor liberi
Vitamina E Antioxidant împotriva radicalilor liberi
Luteina Pentru sănătatea maculară
Zeaxantina Pentru sănătatea maculară
Zinc Susține sănătatea ochilor și a vederii normale
Seleniu Antioxidant împotriva radicalilor liberi
DHA Acizi grași Omega 3 pentru sănătatea ochilor și a glandei lacrimare

Vitamina A este cea mai cunoscută vitamină asociată cu sănătatea ochilor. Vitamina A este supranumită ”Vitamina Ochilor” pentru ochi sănătosi.

Surse importante de vitamina A sunt ficatul, brânza grasă, peștii de apă rece (heringul, somonul, macroul), și ouăle. Morcovii sunt bogați în beta-caroten care este un sintetizator al vitaminei A (ajută la producerea vitaminei A). Lucratul mult la calculator, privitul la televizor pentru un timp mai lung, lumina puternică (la ski sau la mare) precum și șofatul pe timp de noapte cresc nevoia de vitamina A.

Luteina + Zeaxantina - Componente ale Maculei

Macula - cunoscută ca ”pata galbenă” este o zonă mică din centrul retinei care este responabilă pentru acuitatea vederii și pentru obținerea contrastului. Este numită ”pata galbenă” pentru că are o culoare galbenă dată de prezența pigmenților din luteină și zeaxantină. Pentru protejarea împotriva lumiii puternice ochiul are nevoie de antioxidanții din luteină și zeaxantină.

Carotenoizii luteină și zeaxantină sunt prezenți în kale, sparanghel, spanac proaspăt sau pătrunjel.

Zinc, Seleniu + Vitamina C + E - Scutul ochilor țmpotriva oxidanților

Ochii noștri sunt expuși zilnic la stresul oxidant din cauza luminii și a îmbătrânirii. Acestea sporesc apariția radicalilor liberi care cresc stresul oxidativ la nivelul celulelor ochilor. Pentru reducerea oxidanților liberi, corpul nostru are un scut protectiv format, în special, din Vitamina C și E, Zinc și Seleniu.

Citricele, ardeii roșii sau căpșunele sunt surse binecunoscute de Vitamina C. Vitamina E este găsită în special în uleiuri vegetale. Seleniul și Zincul sunt găsite mai ușor în produse animale, carne și pește. Sfatul Doppelherz: consumați fructe de mare, sunt cele mai importante surse de zinc.

Omega-3 - Acizii grași DHA – Parte integrantă din celulele ochilor

Acizii grași polinesaturați Omega 3 (docosahexaenoic - DHA) sunt extrem de valoroși pentru menținerea vederii. Omega 3  acidul gras este cel mai întâlnit în tesutul creierului și în celulele vizuale. Este extrem de important în structura retinei și are un rol determinant pentru menținerea vederii normale mai mult timp. 

Omega 3 contribuie și la sănătatea glandei lacrimare, ce are un rol esențial în hidratarea ochilor. Omega 3 ajută la împiedicarea evaporării excesive a lacrimilor. Ochi hidratați = vedere sănătoasă.

Surse de Acizi grași Omega 3 sunt peștii de apă rece ca heringul, macroul sau somonul. 

Vederea este cel mai important simț - Ai grijă de Sănătatea Ochilor tăi în fiecare zi!