Menu
Contact Favorite Caută
Produse
Căutare rapidă
  • Caracteristici
  • Formă farmaceutică
Filter
alte ingrediente
Caracteristici
Formă farmaceutică
Vitamine și Minerale
Sănătatea ochilor
(OFERTĂ) Doppelherz aktiv Omega 3 1000 mg
Doppelherz (OFERTĂ) Doppelherz aktiv Omega 3 1000 mg
  • Cel mai bine vândut produs din România din categoria suplimentelor cu Omega-3 (cf. studiilor de piață din domeniul farmaceutic din România)
  • 1000 mg Ulei de Somon/ capsulă
  • Pentru susținerea funcției normale a inimii
  • Pentru menținerea nivelului normal al colesterolului și trigliceridelor
Doppelherz aktiv Omega-3 1400 mg
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Omega-3 1400 mg
  • Contribuie la funcția normală a inimii 
  • Sprijină organismul pentru reducerea trigliceridelor și a colesterolului ”rău” (LDL)
  • Protejează celulele împotriva stresului oxidativ
Doppelherz aktiv Vizual Extra
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Vizual Extra
  • Pentru îmbunătăţirea vederii - pentru zi şi noapte
  • Menține vederea normală
  • Cu efect anti-îmbătrânire a ochilor
Sănătatea ochilor

Sănătatea Ochilor e cea mai importantă!

Vrei să-ți păstrezi vederea bună? Ai grijă de ochii tăi. Sănătatea ochilor este deosebit de importantă, iar lipsa ei amintește de grija pe care trebuie să le-o purtăm în fiecare zi. Petrecem prea multe ore în fața unui monitor, la volan ori în fața televizorului, evităm să facem consultații la medicul oftalmolog și amânăm purtarea ochelarilor de vedere. Toate acestea contribuie la o slăbirea vederii.

Suplimente alimentare pentru sănătatea ochilor

În jurul vârstei de 40 de ani capacitatea vederii începe să scadă, însa putem susține sănătatea ochilor și a vederii prin menținerea unui stil de viață corect. O dietă echilibrată împreună cu adoptarea unor obiceiuri sănătoase, cum ar fi vizita la oftalmolog, purtarea ochelarilor de soare împotriva radiației UV, și renunțarea la fumat sunt metode sigure pentru menținerea sănătății vederii.

Însa ce este o dietă echilibrată pentru sănătatea ochilor? 
Specialiștii români și germani în nutriție și dietă recomandă 5 porții de fructe și legume zilnic pentru asigurarea aportului necesar de vitamine, minerale și oligoelemente esențiale pentru menținerea sănătății. Pentru sănătatea ochilor următoarele vitamine și minerale sunt importante: Vitamina A contribuie, împreună cu Vitamina B2, la menținerea normală a vederii. Mineralele Zinc, Seleniu și Cupru, împreună cu Vitaminele C și E protejează componentele celulare împotriva stresului oxidativ. 

Nutrienți pentru sănătatea ochilor:

Vitamina A Susține sănătatea ochilor și a vederii normale
Vitamina C Antioxidant împotriva radicalilor liberi
Vitamina E Antioxidant împotriva radicalilor liberi
Luteina Pentru sănătatea maculară
Zeaxantina Pentru sănătatea maculară
Zinc Susține sănătatea ochilor și a vederii normale
Seleniu Antioxidant împotriva radicalilor liberi
DHA Acizi grași Omega 3 pentru sănătatea ochilor și a glandei lacrimare

Vitamina A este cea mai cunoscută vitamină asociată cu sănătatea ochilor. Vitamina A este supranumită ”Vitamina Ochilor” pentru ochi sănătosi.

Surse importante de vitamina A sunt ficatul, brânza grasă, peștii de apă rece (heringul, somonul, macroul), și ouăle. Morcovii sunt bogați în beta-caroten care este un sintetizator al vitaminei A (ajută la producerea vitaminei A). Lucratul mult la calculator, privitul la televizor pentru un timp mai lung, lumina puternică (la ski sau la mare) precum și șofatul pe timp de noapte cresc nevoia de vitamina A.

Luteina + Zeaxantina - Componente ale Maculei

Macula - cunoscută ca ”pata galbenă” este o zonă mică din centrul retinei care este responabilă pentru acuitatea vederii și pentru obținerea contrastului. Este numită ”pata galbenă” pentru că are o culoare galbenă dată de prezența pigmenților din luteină și zeaxantină. Pentru protejarea împotriva lumiii puternice ochiul are nevoie de antioxidanții din luteină și zeaxantină.

Carotenoizii Luteină și Zeaxantină sunt prezenți în kale, sparanghel, spanac proaspăt sau pătrunjel.

Zinc, Seleniu + Vitamina C + E - Scutul ochilor împotriva oxidanților

Ochii noștri sunt expuși zilnic la stresul oxidativ din cauza luminii și a îmbătrânirii. Acestea sporesc apariția radicalilor liberi care cresc stresul oxidativ la nivelul celulelor ochilor. Pentru reducerea oxidanților liberi, corpul nostru are un scut protectiv format, în special, din Vitamina C și E, Zinc și Seleniu.

Citricele, ardeii roșii sau căpșunele sunt surse binecunoscute de Vitamina C. Vitamina E este găsită în special în uleiuri vegetale. Seleniul și Zincul sunt găsite mai ușor în produse animale, carne și pește. Sfatul Doppelherz: consumați fructe de mare, sunt cele mai importante surse de zinc.

Omega-3 - Acizii grași DHA – Parte integrantă din celulele ochilor

Acizii grași polinesaturați Omega-3 (în special acidul docosahexaenoic - DHA) sunt extrem de valoroși pentru menținerea vederii. Este cel mai întâlnit în tesutul creierului și în celulele vizuale. Este extrem de important în structura retinei și are un rol determinant pentru menținerea vederii normale mai mult timp. 

Acizii grași Omega-3 contribuie și la sănătatea glandei lacrimare, ce are un rol esențial în hidratarea ochilor. Omega-3 ajută la împiedicarea evaporării excesive a lacrimilor. Ochi hidratați = vedere sănătoasă.

Surse de Acizi grași Omega-3 sunt peștii de apă rece ca heringul, macroul sau somonul. 

Vederea este cel mai important simț - Ai grijă de Sănătatea Ochilor tăi în fiecare zi!