1. doppelherz.ro
  2. REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE FEBRUARIE 2024

REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE FEBRUARIE 2024

REGULAMENTUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE DERULATE DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN PERIOADA 14.02.2024 – 24.02.2024 PE CONTURILE DE RETELE SOCIALE FACEBOOK SI INSTAGRAM ALE BRANDULUI DOPPELHERZ

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIILOR. DURATA

  1. Organizatorul acestor campanii promotionale (denumite in cele ce urmeaza “Campaniile”) este societatea Queisser Pharma SRL, cu sediul in Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B, Numar de ordine la Reg. Com. J40/13477/2013, Cod Unic de Inregistrare 32420207, reprezentata de Teodora Caba, in calitate de administrator, denumita in cele ce urmeaza „Organizator”.
  2. Campaniile se vor derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campaniile sunt organizate si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiile se vor livra doar pe teritoriul Romaniei.
  3. Campaniile se vor desfasura in perioada 14.02.2024 – 24.02.2024.

Campaniile vor avea durate diferite, conform graficului de mai jos.

  1. Campaniile sunt organizate pentru promovarea brandului Doppelherz, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  2. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata Campaniilor, putand fi accesat si vizualizat pe website-ul www.doppelherz.ro. Regulamentul poate fi solicitat si in scris, la adresa Organizatorului, cu indicarea modalitatii in care se doreste comunicarea Regulamentului, sau prin telefon, la numarul 0213112120 (numar cu tarifare normala, in intervalul orar 09:00 – 16:00, de Luni pana Vineri, pe toata perioada de desfasurare a Campaniilor, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase).
  3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
  4. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniilor sunt detaliate la Sectiunile 2 si 3 de mai jos.


SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE. CONDITII DE PARTICIPARE

  1. La aceste campanii poate participa orice persoana fizica cu domiciliul in Romania, care a implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu pana la data de 14.02.2024 si care detine un cont activ de Instagram, respectiv Facebook. Angajatii organizatorului, ai distribuitorilor acestuia si ai altor companii implicate in Campanii, precum si rudele pana la gradul al II lea inclusiv ale acestora (copii/parinti, frati/surori, bunici/nepoti de gradul al doilea) sau sotul/sotia nu au drept de participare la Campanie.
  2. Participarea la Campanii implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIILOR PROMOTIONALE

Pentru inscrierea la oricare dintre aceste Campanii, participantii (persoane fizice) care indeplinesc conditiile mentionate in Sectiunea 2 trebuie sa urmeze pasii aplicabili campaniei alese, dupa cum urmeaza:

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

PERIOADA DE DESFASURARE: 14 Februarie 2024 si pana pe 24 Februarie 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 26 Februarie 2024, pana la ora 18.00, prin intermediul random.org.

MECANISMUL CAMPANIEI:

In data de 14.02.2024, Organizatorul va posta pe pagina de Instagram @DoppelHerz_Romania postarea de concurs si modul de desfasurare al campaniei. Participantii vor trebui sa transmita sub forma unui comentariu raspunsul la intrebarea „Pentru cine bate inima ta?” si sa eticheteze (marcheze tag) persoana respectiva. De asemenea, trebuie sa dea follow paginii de Instagram @Doppelherz_Romania.

Este interzisa inscrierea multipla a unui participant, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul o singura inscriere a participantului.

Toti participantii validati (cei care au transmis comentariul cu raspunsul la intrebarea „pentru cine bate inima ta ?” si au etichetat o persoana (marcare tag) si au dat follow paginii de Instagram @Doppelherz_Romania vor partipa automat la extragerea pentru acoradarea unuia dintre premii, in data de 26.02.2024.

Vor participa la extragerea castigatorilor doar participantii inscrisi care au respectat mecanismul de mai sus.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE FACEBOOK @DOPPELHERZ_ROMANIA,

PERIOADA DE DESFASURARE: 14 Februarie 2024 si pana pe 24 Februarie 2024, ora 23.59 inclusiv. Extragerea castigatorilor va avea loc in data de 26 Februarie 2024, pana la ora 18.00, prin intermediul random.org.

MECANISMUL CAMPANIEI:

In data de 14.02.2024, Organizatorul va posta pe pagina de Facebook@DoppelHerzRomania postarea de concurs  si va prezenta modul de desfasurare al campaniei. Participantii vor trebui sa transmita sub forma unui comentariu raspunsul la intrebarea „Pentru cine bate inima ta?” si sa eticheteze (marcheze tag) persoana respectiva. De asemenea, trebuie sa dea Like paginii de Facebook @DoppelherzRomania.

Este interzisa inscrierea multipla a unui participant, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul o singura inscriere a participantului.

Toti participantii validati (cei care au transmis comentariul cu raspunsul la intrebarea „pentru cine bate inima ta ?” si au etichetat o persoana (marcare tag) si au dat like paginii de Facebook @DoppelherzRomania vor partipa automat la extragerea pentru acoradarea unuia dintre premii, in data de 26.02.2024.

Vor participa la extragerea castigatorilor doar participantii inscrisi care au respectat mecanismul de mai sus.

 

  1. Organizatorul Campaniilor va descalifica participantii care se inscriu in concurs cu postari care nu respecta cerintele stabilite, au natura ofensatoare, obscena, sau transmit mesaje injurioase;
  2. Organizatorul Campaniilor nu isi asuma responsabilitatea:
    1. Pentru mesajele si datele incomplete, inexacte sau incorecte.
    2. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor de social media inscrise in campanii;
    3. In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si realitate, respectiva participare se invalideaza, fara indeplinirea vreunei formalitati prealabile fata de participanti.

SECTIUNEA 4. PREMIILE

  1. In cadrul acestor Campanii se acorda urmatoarele  premii:

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

3 (trei) premii ce constau fiecare:

  • Kollagen Beauty Plus X10 flacoane și
  • O (una) lumânare porțelan Liniște
  • cutie tip carte

Valoarea totala a fiecarui premiu este de 235.81 Lei fara TVA. Valoarea cu TVA a premiul este 280.61 lei.

Valoarea totala a celor 3 premii este de 707.43 lei fara tva. Valoarea cu TVA a celor 3 premii este 841.84 lei.

 

2 (două) premii constând în câte 1 (un) voucher cumpărături pe magazinul online www.sanatatelatineacasa.ro  în valoare de 150 Lei fiecare.

3 (trei) premii ce constau fiecare in un set produse Doppelherz pentru el si ea format din Minerale Femei & Ulei Canabis

Valoarea totala a fiecarui premiu este de 46.33 Lei fara TVA. Valoarea cu TVA a premiului este 50.50 lei.

Valoarea celor 3 premii este de 138.99 lei fara tva. Valoarea cu TVA a celor 3 premii este de 151.50 lei.

Valoarea totala a premiilor din cadrul acestei campanii este de 1146,42 Lei fara tva.Valoarea totala a premiilor cu TVA din cadrul acestei campanii este de 1293,34 lei.

 

CAMPANIE DESFASURATA PE PAGINA DE FACEBOOK @DOPPELHERZ_ROMANIA

3 (trei) premii ce constau fiecare:

  • Kollagen Beauty Plus X10 flacoane și
  • O (una) lumânare porțelan Liniște
  • cutie tip carte

Valoarea totala a fiecarui premiu este de 235.81 Lei fara TVA. Valoarea cu TVA a premiul este 280.61 lei.

Valoarea totala a celor 3 premii este de 707.43 lei fara tva. Valoarea cu TVA a celor 3 premii este 841.84 lei.

 

2 (două) premii constând în câte 1 (un) voucher cumpărături pe magazinul online www.sanatatelatineacasa.ro  în valoare de 150 Lei fiecare.

3 (trei) premii ce constau fiecare in un set produse Doppelherz pentru el si ea format din Minerale Femei & Ulei Canabis

Valoarea totala a fiecarui premiu este de 46.33 Lei fara TVA. Valoarea cu TVA a premiului este 50.50 lei.

Valoarea celor 3 premii este de 138.99 lei fara tva. Valoarea cu TVA a celor 3 premii este de 151.50 lei.

Valoarea totala a premiilor din cadrul acestei campanii este de 1146,42 Lei fara tva.Valoarea totala a premiilor cu TVA din cadrul acestei campanii este de 1293,34 lei.

 

Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se pot acorda alte bunuri sau servicii in schimbul lor. In cazul refuzului vreunui castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora. In cazul in care Organizatorul nu poate valida drept castigator nici un alt potential castigator, atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiile astfel neacordate.

 

SECTIUNEA 5. EXTRAGEREA, ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

  1. Premiile se acorda prin tragere la sorti, realizata cu ajutorul un program informatic specializat de extragere aleatorie.
  2. Pentru fiecare premiu se vor extrage in prima faza castigatorii, iar ulterior cate 2 rezerve pentru fiecare premiu. Ordinea in care vor fi castigate premiile este ordinea in care ele au fost anuntate. Asadar, primul extras va castiga primul premiu anuntat, cel de-al doilea extras va castiga al doilea premiu, s.a.m.d. In situatia in care castigatorii de drept ai premiilor nu vor putea fi contactati sau refuza premiul, premiile vor fi acordate rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase.
  3. Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va reverifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea/participarea.
  4. Pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta a tuturor conditiilor de inscriere mentionate in Regulament.
  5. Lista castigatorilor va fi publicata de catre organizatorul Campaniilor pe site-ul https://www.queisser.ro/.De asemenea, castigatorii vor primi in mod individual din partea organizatorului instiintari cu privire la faptul ca au fost desemnati castigatori, sub forma de comentarii la postarile castigatoare. Fiecare castigator va avea la dispozitie un termen de 24 de ore din momentul primirii instiintarii din partea organizatorului pentru contactarea acestuia prin mesaj privat pe aceeasi retea sociala, in vederea furnizarii unui numar de telefon de contact. Ulterior, castigatorii vor fi contactati telefonic de catre organizator, solicitandu-li-se datele personale necesare livrararii premiilor (nume complet, adresa completa). Odata contactat, un castigator va trebui sa comunice toate datele necesare validarii sale. Imposibilitatea contactarii castigatorului dupa 3 incercari consecutive, neconfirmarea participarii la Campanie, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament, refuzul de a primi premiul sau refuzul manifestat expres si neechivoc de a comunica datele personale necesare livrarii premiului duce la invalidarea respectivului castigator si la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea rezervelor in ordinea extragerii acestora. In masura in care castigatorii indeplinesc toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acestia vor fi validati si vor intra in posesia premiilor.
  6. In cazul in care un castigator desemnat nu trimite un mesaj cu numarul de telefon de contact in 24 de ore conform art. 5.5 de mai sus, acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, iar Organizatorul isi rezerva dreptul de a apela la rezervele extrase conform art. 5.2 de mai sus. Un castigator nu poate ceda unei alte persoane, drepturile asupra premiului castigat.
  7. In momentul livrarii premiului de catre curier, castigatorul va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului. Organizatorul va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.
  8. Premiile vor fi transmise de catre Organizator prin serviciul de curierat in termen de 5 (cinci) zile de la data comunicarii datelor personale si validarii premiului.
  9. Daca, indiferent de motiv, premiul nu va putea fi livrat in urma a doua incercari succesive de livrare, desemnarea castigatorului respectiv va fi invalidata, iar Organizatorul va apela la rezervele extrase conform art. 5.2 de mai sus, in ordinea extragerii acestora.

 

SECTIUNEA 6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

  1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniilor, prelucreaza datele personale ale Participantilor, in conformitate cu prevederile legale nationale aplicabile si ale Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Participantii la Campanii au, potrivit acestor dispozitii legale, calitatea de persoane vizate;
  2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii/expedierii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de promotii (in cazul premiilor impozabile).
  3. Organizatorul prezentelor Campanii garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor participantilor inscrisi, care au cel putin urmatoarele drepturi in legatura cu datele lor cu caracter personal:
  • Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces);
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete;
  • Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere);
  • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii);
  • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor);
  • Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie);
  • Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului);
  • Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere).

           4. In cadrul Campaniilor se vor colecta de la participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • nume;
  • prenume;
  • numar de telefon mobil sau fix - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati;
  • adresa de e-mail;
  • imagini / poze aferente contului de instagram, respectiv facebook,
  • Codul numeric personal - va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
  • Adresa postala - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati.

           5. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanii vor fi prelucrate in vederea:

  • organizarii si desfasurarii fiecarei Campanii, promovarii propriilor produse;
  • desemnarii si validarii castigatorilor;
  • anuntarii si publicarii castigatorilor conform art. 7.1 de mai jos;
  • atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului;

         6. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului acordat prin acceptarea prezentului Regulament si/ sau al interesului legitim;

         7.  Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniilor de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte                   obligatiile impuse de legislatia in vigoare;

          8. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 30 de zile de la incheierea fiecarei Campanii, dupa care vor fi sterse/distruse; pana la                                   momentul stergerii/distrugerii, aceste date nu vor fi utilizate;

           9. Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data                                incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata premiului.

           10. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand eventualilor                                            Imputerniciti si/sau Subimputernicitilor obligatii similare.

            11. In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata fiecarei Campanii, urmatoarele drepturi: (i) dreptul de retragere a                                          consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia; (ii)                          dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

           12. In situatia in care Organizatorul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse;

          13. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand                         participantilor la Campanii, in acord cu riscurile reprezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special de posibila distrugere, pierdere, modificare, divulgare                            neautorizata sau acces neautorizat;

 

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORILOR PREMIILOR

  1. Castigatorii validati precum si premiile castigate in cadrul Campaniilor vor fi anuntati public, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. Lista castigatorilor va fi publicata in conditiile prevazute la art. 5.5.
  2. Participantii la Campanii declara in mod expres ca datele lor cu caracter personal (nume, prenume, imagine) sa fie utilizate de catre Organizator cu prilejul acestei publicari.

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

  1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
  2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniilor, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanii existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

  1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanii, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
  2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniilor se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: Queisser Pharma SRL, cu adresa str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B, Bucuresti. Dupa data publicarii listei castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campanii, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.
  3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniilor.

SECTIUNEA 10. DIVERSE

  1. Prin participarea la Campanii, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
  2. Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu Campaniile urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.
  3. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigatori a obligatiilor fiscale datorate pentru premiile castigate de acestia, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiilor impozabile) aplicabil veniturilor individuale provenite din Campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniilor se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor legii 227/2015 Codului Fiscal. In conditiile in care premiul oferit castigatorilor are o valoare sub 600 lei, atunci acest castig urmeaza sa fie neimpozabil, in conformitate cu prevederile Legii 227/ 2015 privind Codul Fiscal.
  4. Campaniile pot inceta inainte de termen in cazul aparitiei unui eveniment neprevazut sau in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campaniile, dupa anuntarea prealabila a publicului.