1. doppelherz.ro
  2. REGULAMENTUL CAMPANIEI „Doppelherz te trimite la Saga Festival!”

REGULAMENTUL CAMPANIEI „Doppelherz te trimite la Saga Festival!”

REGULAMENTUL CAMPANIEI „Doppelherz te trimite la Saga Festival!” DERULATA DE QUEISSER PHARMA S.R.L. IN PERIOADA 28.06.2024 – 30.06.2024 PE PAGINA DE INSTAGRAM @DOPPELHERZ_ROMANIA

 

SECTIUNEA 1. INFORMATII GENERALE

  1. Organizatorul Campaniei „Doppelherz te trimite la Saga Festival!” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este societatea Queisser Pharma S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B, Numar de ordine la Reg. Com. J40/13477/2013, Cod Unic de Inregistrare 32420207, denumita in cele ce urmeaza „Organizator”.

    1. Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar premiile se vor livra doar pe teritoriul Romaniei.

    2. Campania se va desfasura in perioada 28.06.2024 si pana pe 30.06.2024, ora 23.59 inclusiv, pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/doppelherz_romania/ . Extragerea castigatorului va avea loc in data de 1 iulie 2024, prin intermediul www.random.org, iar anuntarea acestuia va fi făcuta in maxim 5 (cinci) zile calendaristice de la extragere.

    3. Campania este organizata pentru promovarea produselor marca Doppelherz din portofoliul Organizatorului, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

    4. Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe toata durata Campaniei, putand fi accesat si vizualizat pe website-ul www.doppelherz.ro. Regulamentul poate fi solicitat si prin email transmis Organizatorului la adresa [email protected] sau prin cerere scrisa transmisa pe adresa postala a Organizatorului, precum si prin telefon, la numarul 0213112120 (numar cu tarifare normala, in intervalul orar 09:00 – 16:00, de Luni pana Vineri, pe toata perioada de desfasurare a Campaniei, cu exceptia sarbatorilor nationale si religioase).

    5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.

    6. Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la Sectiunile 2 si 3 de mai jos.


SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE. CONDITII DE PARTICIPARE

  1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana care intruneste cumulativ urmatoarele conditii:

    1. are domiciliul in Romania

      1. a implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu pana la data inceperii campaniei si 

      2. detine un cont activ de Instagram. Nu sunt eligibile conturile de brand-uri sau profiluri despre care Beneficiarul are suspiciunea rezonabila ca au fost create exclusiv pentru inscrierea in concursuri. 

    2. Angajatii Organizatorului, ai companiilor afiliate, precum si ai altor companii implicate in Campanii, precum si rudele pana la gradul al II lea inclusiv ale acestora (copii/parinti, frati/surori, bunici/nepoti de gradul al doilea) sau sotul/sotia nu au drept de participare la Campanii.

    3. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament. 

 

SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI

  1. Pentru a participa la Campanie, participantii care indeplinesc conditiile mentionate in Sectiunea 2 trebuie sa urmeze pasii de mai jos:

    1. Sa dea Follow paginii de Instagram @doppelherz_romania

      1. Sa dea Like postarii de concurs de pe pagina de Instagram @doppelherz_romania

      2. Sa scrie in comentariu la postarea de concurs numele sau  alaturi de cine ar vrea sa se distreze la Saga Festival - Ediția 2024 si sa eticheteze (tag) pesoana respectiva

    2. Este permisa o singura inscriere, astfel incat acelasi participant se va putea inscrie in campanie o singura data.

    3. Organizatorul Campaniilor va descalifica participantii care nu intrunesc cerintele campaniei, care se inscriu in concurs cu postari care nu respecta cerintele stabilite, au natura ofensatoare, obscena, sau transmit mesaje injurioase.

    4. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:

      1. Pentru inscrierile realizate dupa terminarea perioadei Campaniei sau efectuate in alt mod decat utilizand pagina de concurs (pagina de Instagram @doppelherz_romania) sau cu nerespectarea conditiilor de inscriere aplicabile.

      2. Pentru pierderile sau intarzierile (inclusiv de sincronizare a datelor) aparute cu prilejul inscrierii in Campanie, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului.

      3. Pentru eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor de social media inscrise in Campanii.

 

SECTIUNEA 4. PREMIUL

  1. În cadrul campaniei va fi acordat un singur premiu, iar extragerea castigatorului va avea loc in data de 1 iulie 2024, prin intermediul www.random.org.

    1. Premiul care va fi acordat castigatorului va fi reprezentat de:

      1 x bilet 3 DAY VIP la Saga Festival 2024 din 5-7 Iulie la Romaero, Bucuresti - in valoare de 935 lei (valoare bruta 972 lei)

    2. Premiul acordat nu pot fi inlocuit cu alte premii si nici nu se pot acorda alte bunuri sau servicii in schimbul lui. In cazul refuzului castigatorului de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, Organizatorul urmand a trece la validarea altui castigator dintre rezervele extrase, in ordinea extragerii acestora. In situatia in care, din motive obiective, nu se va putea valida drept castigator niciun alt participant (ex. rezervele nu intrunesc conditiile privind inscrierea/participarea), atunci Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul.

 

SECTIUNEA 5. ACORDAREA PREMIULUI SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

  1. Premiul se acorda prin tragere la sorti, realizata cu ajutorul unui program informatic specializat de extragere aleatorie, respectiv www.random.org.

    1. Se va extrage in prima faza castigatorul, iar ulterior 3 rezerve. In situatia in care castigatorul de drept al premiului nu va fi validat, nu va putea fi contactat sau refuza premiul, acesta va fi acordat rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase.

    2. Ulterior desemnarii castigatorului, Organizatorul va proceda la validarea acestuia, ocazie cu care se va reverifica indeplinirea de catre acesta a conditiilor privind inscrierea/participarea.

    3. Pentru ca un participant sa poata fi validat drept castigator, este necesara indeplinirea de catre acesta a conditiilor de inscriere mentionate in Regulament.

    4. Castigatorul premiului va fi anuntat in termen de maxim 5 zile calendaristice de la extragere atat pe site-ul www.doppelherz.ro, cat si pe pagina de concurs (respectiv pagina de Instagram @doppelherz_romania). De asemenea, castigatorul va primi din partea organizatorului o instiintare cu privire la faptul ca a fost desemnat castigator, sub forma de comentariu la postarea castigatoare. Castigatorul va avea la dispozitie un termen de 24 de ore din momentul primirii instiintarii din partea Organizatorului pentru contactarea acestuia prin mesaj privat pe aceeasi retea sociala, in vederea furnizarii unui numar de telefon de contact. Ulterior, castigatorul va fi contactat telefonic de catre Organizator, solicitandu-i-se datele personale necesare livrararii premiului (nume complet, adresa completa). Odata contactat, castigatorul va trebui sa comunice toate datele necesare validarii sale. 

    5. Imposibilitatea contactarii castigatorului dupa 3 incercari consecutive, neconfirmarea participarii la Campanie, nefurnizarea unui numar de telefon de contact in termenul de 24 de ore anterior mentionat, constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament, refuzul de a primi premiul sau refuzul manifestat expres si neechivoc de a comunica datele personale necesare livrarii premiului si declararii de catre organizator a premiului catre institutiile abilitate ale statului, in conditiile legii, precum si celelalte informatii solicitate, duce la invalidarea respectivului castigator si la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea rezervelor in ordinea extragerii acestora. 

    6. In masura in care castigatorul indeplineste toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acesta va fi validat si va intra in posesia premiului. 

    7. In momentul livrarii premiului de catre curier, castigatorul va completa si semna toate documentele aferente atribuirii premiului. Organizatorul va indeplini toate formalitatile necesare in vederea acordarii premiilor, suportand toate costurile aferente acestor formalitati.

    8. Premiul va fi transmis de catre Organizator prin serviciul de curierat in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data comunicarii datelor personale si validarii premiului. 

    9. Daca, indiferent de motiv, premiul nu va putea fi livrat in urma a doua incercari succesive de livrare, desemnarea castigatorului respectiv va fi invalidata, iar Organizatorul va apela la rezervele extrase conform art. 5.2. de mai sus, in ordinea extragerii acestora.

 

SECTIUNEA 6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

  1. Organizatorul, in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale participantilor, in conformitate cu prevederile legale nationale aplicabile si ale Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Participantii la Campanie au, potrivit acestor dispozitii legale, calitatea de persoane vizate.

    1. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament, persoanele vizate isi exprima acordul expres si neechivoc ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii/expedierii premiului si indeplinirii obligatiilor fiscale ce revin organizatorilor de concursuri si campanii (in cazul premiilor impozabile).

    2. Organizatorul prezentei Campanii garanteaza confidentialitatea datelor personale ale tuturor participantilor inscrisi, care au cel putin urmatoarele drepturi in legatura cu datele lor cu caracter personal: 

      1. Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces);

      2. Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete;

      3. Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere);

      4. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii);

      5. Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor);

      6. Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie);

      7. Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului);

      8. Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere).

    3. In cadrul Campaniei, se vor colecta de la participanti si vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal: 

      1. nume; 

      2. prenume;

      3. numar de telefon mobil sau fix - va fi solicitat doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati;

      4. adresa de e-mail;

      5. Codul numeric personal - va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.

      6. Adresa postala - va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori validati. 

    4. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:

      1. organizarii si desfasurarii Campaniei;

      2. desemnarii si validarii castigatorilor;

      3. anuntarii si publicarii castigatorilor conform art. 5.5 de mai sus;

      4. atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului.

    5. Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului acordat prin acceptarea prezentului Regulament si/ sau al interesului legitim.

    6. Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite imputernicitilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

    7. Datele cu caracter personal ale participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 30 de zile de la incheierea Campaniei, dupa care vor fi sterse/distruse; pana la momentul stergerii/distrugerii, aceste date nu vor fi utilizate.

    8. Datele cu caracter personal ale castigatorului vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata premiului.

    9. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand eventualilor Imputerniciti si/sau Subimputernicitilor obligatii similare. 

    10. In situatia in care Organizatorul primeste date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse.

    11. Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie, in acord cu riscurile reprezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special de posibila distrugere, pierdere, modificare, divulgare neautorizata sau acces neautorizat.

 

SECTIUNEA 7. ANUNTAREA PUBLICA A CASTIGATORULUI

  1. Castigatorul validat va fi anuntat public, in modalitatea prevazuta la art. 5.5, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, actualizata. 

    1. participantii la Campanie declara in mod expres ca datele lor cu caracter personal (nume, prenume, pseudonim, nume pagina instagram) sa fie utilizate de catre Organizator cu prilejul acestei publicari.

 

SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA

  1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.

    1. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora. 

 

SECTIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE

  1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

    1. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa: Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, etaj 1, cladirea Metropolis, Corp B. Dupa data publicarii listei castigatorilor conform acestui Regulament, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie referitoare la participarea la Campanie, validarea castigatorilor si atribuirea premiilor.

    2. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniei.

 

SECTIUNEA 10. DIVERSE

  1. Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.

    1. Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu Campania urmeaza a fi transmise Organizatorului la adresa acestuia.

    2. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre Castigatori a obligatiilor fiscale datorate pentru premiile castigate de acestia, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiilor impozabile) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei se obliga sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor legii 227/2015 Codului Fiscal. In conditiile in care premiul oferit castigatorilor are o valoare sub 600 lei, atunci acest castig urmeaza sa fie neimpozabil, in conformitate cu prevederile Legii 227/ 2015 privind Codul Fiscal.

    3. Campania poate inceta inainte de termen in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora sau in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului.