Menu
Contact Favorite Caută
Produse
Căutare rapidă
  • alte ingrediente
  • Caracteristici
  • Formă farmaceutică
  • Vitamine și Minerale
  • 13 alte Vitamine și Minerale
  • Arata mai putin
Filter
alte ingrediente
Caracteristici
Formă farmaceutică
Vitamine și Minerale
Sarcină și alăptare
Doppelherz aktiv Calciu + D3
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Calciu + D3
  • Cu 600 mg Calciu pentru susținerea sistemului osos și pentru funcționarea normală a sistemului muscular
  • Plus 5 µg Vitamina D3, ca “element de fixare” a calciului
Doppelherz aktiv Calciu + D3 Osteo 1000 Efervescent
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Calciu + D3 Osteo 1000 Efervescent
  • Ideal pentru funcționarea optimă a sistemului osos
  • 1000 mg Calciu si 5 µg Vitamina D3 pentru întărirea oaselor
  • Comprimate efervescente usor solubille
  • Gust răcoritor de lămâie

 

Doppelherz aktiv Calciu 900 + D3
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Calciu 900 + D3
  • Doză mare de Calciu (900 mg) pentru un sistem osos sănătos
  • Recomandat pentru oase, piele și păr şi metabolism energetic
  • Are rol de “element de fixare” a Calciului
  • Combinaţie eficienţa cu Biotină şi Acid folic
Doppelherz aktiv Complex de Vitamine B
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Complex de Vitamine B
  • Contribuie la funcționarea normală a sistemului nervos și a metabolismului energetic
  • Fiecare comprimat conține toate cele 8 Vitamine din gama B
  • Pentru stare de bine întreaga zi
Doppelherz aktiv Cârcel STOP
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Cârcel STOP
  • Formulă complexă cu minerale și vitamine
  • Doză mare de Magneziu (300 mg) și Potasiu (300 mg)
  • Bogat în Vitaminele B6 și B12
Doppelherz aktiv Cârcel STOP Efervescent
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Cârcel STOP Efervescent
  • Combinație optimă de Magneziu și Potasiu, Vitaminele B6 și B12 împotriva cârceilor
  • Administrare ușoară și absorbție rapidă
  • Gust delicios și răcoritor de lămâie și grapefruit 
Doppelherz aktiv Cârcel STOP EXTRA
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Cârcel STOP EXTRA
  • Combinație unică de minerale și vitamine care protejează împotriva cârceilor
  • Doză mare de Magneziu (500 mg) și Potasiu (300 mg)
  • Cu Calciu si Vitamina D pentru sistemele osos și muscular
  • Recomandat persoanelor care se confruntă cu crampe musculare, indiferent de vârstă și de implicarea în activități fizice
Doppelherz aktiv Fier + C
Doppelherz aktiv Doppelherz aktiv Fier + C
  • Fierul contribuie la formarea normală a globulelor roşii şi la metabolismul energetic normal
  • Acid folic contribuie la formarea celulelor roșii
  • Vitamina C crește absorbția fierului
Sarcină și alăptare

Happy Baby - Sfaturi pentru doi!

Sunt însărcinată! Această veste schimbă viața în multe feluri. De acum îți dorești să te pregătești exemplar pentru viitorul apropiat. Acum este important să găsești un mix optim de relaxare, exerciții fizice și o nutriție adecvată pentru tine și cel mic.

Relaxare în timpul sarcinii

Ascultă-ți corpul și fă-ți timp pentru tine:

  • Dormi suficient în timpul sarcinii. Un pui de somn scurt îți va fi de mare ajutor dacă îl poți programa în fiecare zi.
  • O baie relaxantă cu spumă (nu prea fierbinte!) poate face minuni atunci când simți iritabilitate și neliniște.
  • Ai grijă de corpul tău. Din cauza modificărilor hormonale, pielea ta necesită mai multă hidratare. Aplică întotdeauna cremă atunci când simți că pielea ta este uscată.

De două ori mai bun în loc de două ori mai mult!

Se spunea că femeile însărcinate trebuiau să mănânce cât pentru doi. Asta nu înseamnă că literalmente trebuie să consumi o porție dublă de mâncare.

Este adevărat că de acum înainte trebuie să te asiguri că ai o alimentație echilibrată în timpul sarcinii, deoarece toate substanțele pe care le consumi ajung și la copil prin intermediul cordonului ombilical.

Când ești în jurul celei de-a patra lună de sarcină începi să ai nevoie de energie suplimentară pentru bebeluș. Chiar și atunci, ai nevoie doar de aproximativ 250 de calorii în plus decât înainte, echivalentul unui măr și a unui sandwich mic cu brânză. Încearcă să nu te îngrăși prea mult în timpul sarcinii. O creștere între 10-12 kilograme este totuși considerată normală.

Când mănânci, asigură-te că ai un amestec sănătos de carbohidrați, proteine ​​și grăsimi. Conținutul de proteine ​​ar trebui să fie de 10%, cel de grăsimi de aproximativ 35%, iar restul de 55% ar trebui să fie carbohidrați.

Acidul folic - „vitamina sarcinii”

Acidul folic este, probabil, cea mai cunoscută vitamină atunci când vine vorba de sarcină. Este o vitamină solubilă în apă, din grupul de vitamine B, care este esențială pentru toate procesele de creștere și dezvoltare.

Acidul folic contribuie la diviziunea celulară normală și la creșterea țesutului matern în timpul sarcinii. De asemenea, are rolul de a oferi bebelușului tău suficient „material” disponibil pentru a dezvolta noile celule. 

Acidul folic este important pentru închiderea tubului neural și, prin urmare, pentru o evoluție pozitivă a nașterii. Deoarece tubul neural este închis la începutul sarcinii, adică în momentul în care femeile nu știu de sarcina lor, trebuie să iei în considerare că trebuie să oferi organismului tău o cantitate adecvată de acid folic.

În dietă, acidul folic se regăsește în legumele verzi, precum ar fi broccoli sau varza de Bruxelles.

Un studiu național din Germania arată că aproximativ 78% dintre femeile cu vârsta cuprinsă între 19 și 50 de ani nu consumă cantitatea zilnică recomandată de acid folic de 400 µg. Acidul folic este necesar din ce în ce mai mult de la începutul sarcinii.

Acizi grași omega-3 importanți: DHA + EPA

În plus față de vitamine și minerale, acizii grași Omega-3 fac parte dintr-o dietă corectă și sănătoasă în timpul sarcinii și alăptării. Consumă pești de apă rece, cum ar fi somonul și tonul în special, dar și crustace.

În funcție de structura lor chimică, grăsimile pot fi în general împărțite în acizi grași saturați, mononesaturați și polinesaturați. Acizii grași polinesaturați Omega-3 sunt deosebit de valoroși - mai ales acidul eicosapentaenoic (EPA) și acidul docosahexaenoic (DHA).

Având în vedere funcțiile variate ale EPA și DHA, nu este surprinzător faptul că aceștia sunt deosebit de importanți în timpul sarcinii. Prin cordonul ombilical, mama transmite fătului acizii grași Omega-3 ingerați din alimente. EPA servește, printre altele, și la susținerea funcției cardiace normale a mamei.

DHA - necesar pentru dezvoltarea normală și sănătoasă a creierului și a ochilor fătului

În timp ce bebelușul crește în uter, creierul lui se dezvoltă mai repede decât oricând. Cele mai ridicate niveluri de DHA se găsesc în zonele metabolice active ale creierului, cum ar fi cortexul cerebral, mitocondriile și sinapsele. Prin urmare, DHA este numit și acid gras din creier.

De aceea, pentru femeile însărcinate se recomandă un consum a minimum 200 mg DHA pe zi. 

Fierul – cantitate dublă în timpul sarcinii!

Fierul este un oligoelement esențial care trebuie luat zilnic din alimentație, deoarece contribuie la formarea normală a globulelor roșii și a hemoglobinei. Din cauza sângerărilor lunare, femeile au o nevoie mai mare de fier decât bărbații.

În perioada de sarcină, Fierul joacă un rol indispensabil, deoarece trebuie susținută și alimentarea cu sânge a uterului în creștere.

O femeie care cântărește 60 kg are aproximativ 5 litri de sânge în vasele sale - în timpul sarcinii cantitatea de sânge crește la aproximativ 6 - 6,5 ​​litri. Pentru a putea produce această cantitate suplimentară, organismul are nevoie de 20 - 30 mg de fier pe zi.

Un aport adecvat de Fier este important chiar și în timpul alăptării, deoarece bebelușul poate obține tot fierul din laptele matern pe care îl consumă pe timpul alăptării. Dacă alăptezi este important, așadar, să consumi aproximativ 20 mg de fier pe zi.